Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tullut outoja ajatuksia, vaikka olen

Vierailija
11.12.2014 |

ihan normaali ja loogisella päättelykyvyllä :( Silleen tiettyjä fantasioita, mutta "olen melko varma" että ne toteutuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku?

Vierailija
2/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. ihastukseni X muka tulisi pikkujouluporukkansa kanssa yhteen ravintolaan perjantaina. Siksi minäkin olisin menossa sinne. Ei ole mitään todisteita tai todennäköisyyksiä, että hän tulisi sinne. Pikkujouluthan voidaan viettää kokonaisuudessaan siinä paikassa, jossa ne ovat!

Tämä ei ole outo ajatus, mutta en edes tajua miksi olen hänen ihastunut. Enkä aio tehdä mitään homman eteen.

ap

Vierailija
4/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa...pitäsiköhän sun käydä juttelemassa jollekin ammattilaiselle? Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
5/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:17"]

Aika huolestuttavaa...pitäsiköhän sun käydä juttelemassa jollekin ammattilaiselle? Ihan vaan varmuuden vuoksi.

[/quote] höpö höpö. Mutta kun ennen olen ollut niin järkevä enkä fantasioihin sotkeutuva! Siis olen fantasioinut paljonkin, mutta en ole pitänyt niiden toteutumista mitenkään mahdollisena. :/

ap

Vierailija
6/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen: haet vahvistusta lemmentuskissasi sille, että kohtaamisenne ravintolassa X pikkutunneilla oli kohtalon sanelema juttu? Hmm, ehkä niin, vaikka ehkä kuulostaakin nuo pikkujoulujutut joskus vähemmän romanttisilta ja tähtien sinetöimiltä. Mutta hauskaa ap, että olit osannut keksiä aiheelle näin erikoisen aloituksen :D

Vierailija
7/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän toteutuu varmasti, jos paikkakunnalla on vain yksi baari!

Vierailija
8/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:25"]

Sehän toteutuu varmasti, jos paikkakunnalla on vain yksi baari!

[/quote] On monta baaria, mutta ehkä yksi suosituin baari. :/

pst. en ole pikkutunneille edes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan