Saatiin sosiaalitoimelta 70e joululahjakortin.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:34"]Olen ollut mukana päättämässä, kun MLL on jakanut joululahjakortteja luovutettavaksi sossun kautta. On kiva kuulla, että ihmiset ovat oikeasti kiitollisia sellaisen saatuaan. Helposti tulee kuva, että ahneesti kaikki otetaan, mutta unohdetaan kiittää. Enkä tarkoita matelemista vaan yksinkertaista kiitosta. Kiitos kiittämästä!
[/quote]
Aika outoa. Oon saanu toim.tulotukea eikä koskaan oo tarjottu siivua tästä miljoonapotista.
Ja köyhä oon..
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:34"]Olen ollut mukana päättämässä, kun MLL on jakanut joululahjakortteja luovutettavaksi sossun kautta. On kiva kuulla, että ihmiset ovat oikeasti kiitollisia sellaisen saatuaan. Helposti tulee kuva, että ahneesti kaikki otetaan, mutta unohdetaan kiittää. Enkä tarkoita matelemista vaan yksinkertaista kiitosta. Kiitos kiittämästä!
[/quote]
Aika outoa. Oon saanu toim.tulotukea eikä koskaan oo tarjottu siivua tästä miljoonapotista.
Ja köyhä oon..
[/quote]
Oletko pyytänyt edes vai vain olettanut, että heidän pitää tietää sinulla olevan tarve sellaiselle. Sosiaalitoimella on niin monia asiakkaita, että jos ne alkaisivat ne kaikki käymään läpi ja miettimään kenelle annetaan, tulisi lahjakortti perille vasta ensi jouluksi.
Mekin saatiin lahjakortti! Olen itse sairaslomalla vakavan masennuksen takia ja mies kotona kotihoidontuella vielä pari kuukautta, sitten vajaa 2-vuotias (lisää ei ole tulossa!) menee päivähoitoon ja mies töihin. Kyllä tässä on itse tehty kaikki mahdollinen niin toimeentulon kuin jaksamisenkin järjestämiseen, mutta näin kävi silti. Kiitos lahjakortista, tuli tarpeeseen!
Olen ollut mukana päättämässä, kun MLL on jakanut joululahjakortteja luovutettavaksi sossun kautta. On kiva kuulla, että ihmiset ovat oikeasti kiitollisia sellaisen saatuaan. Helposti tulee kuva, että ahneesti kaikki otetaan, mutta unohdetaan kiittää. Enkä tarkoita matelemista vaan yksinkertaista kiitosta. Kiitos kiittämästä!