Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävikkipussit kaupoissa

Vierailija
14.10.2021 |

Kenelle ne on tarkoitettu? Saako niitä ostaa ihan kuka tahansa?

Yleensä 0,50e tai 1e pussi, joka sisältää erilaisia (myös kalliita!) hedelmiä ja vihanneksia melko paljon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa ostaa. Ne on vain pienituloisille. Pitä näyttää todistus tuloista kassalla, muuten veloitetaan normaalihinta.

Vierailija
2/6 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai niitä saa ostaa kuka tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin olen ymmärtänyt, että kuka tahansa niitä saa ostaa. Ostin yhden pussin ja kaverini lähes suuttui, että niitä saa ostaa vain pienituloiset. Hämmennyin tästä ja sain huonon omatunnnon. Olen ihan normaali, enemmän todellakin matalapalkattu. -ap

Vierailija
4/6 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ensimmäiseksi ehtii ostamaan. Siellä pitää olla laput ostorajoituksista, jos sellaisia on.

Vierailija
5/6 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin olen ymmärtänyt, että kuka tahansa niitä saa ostaa. Ostin yhden pussin ja kaverini lähes suuttui, että niitä saa ostaa vain pienituloiset. Hämmennyin tästä ja sain huonon omatunnnon. Olen ihan normaali, enemmän todellakin matalapalkattu. -ap

No kyllä minäkin jättäisin ne pienituloisille, jos itsellä olis varaa maksaa normaalihinta. Ostankin kyllä mieluummin ihan tuoretta heviä vaikka maksaakin enemmän, säilyyhän ne vähän kauemmin sitten. Minulla jää asumiskulujen jälkeen 250 € elämiseen, kyllä sillä raaskii ostaa tuoretta normaalihinnalla.

Vierailija
6/6 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miten kaverisi ajatteli että pienituloisuus todistetaan ja mikä on pienituloisuuden raja kaupassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän