Hävikkipussit kaupoissa
Kenelle ne on tarkoitettu? Saako niitä ostaa ihan kuka tahansa?
Yleensä 0,50e tai 1e pussi, joka sisältää erilaisia (myös kalliita!) hedelmiä ja vihanneksia melko paljon!
Kommentit (6)
Totta kai niitä saa ostaa kuka tahansa.
Näin itsekin olen ymmärtänyt, että kuka tahansa niitä saa ostaa. Ostin yhden pussin ja kaverini lähes suuttui, että niitä saa ostaa vain pienituloiset. Hämmennyin tästä ja sain huonon omatunnnon. Olen ihan normaali, enemmän todellakin matalapalkattu. -ap
Kuka ensimmäiseksi ehtii ostamaan. Siellä pitää olla laput ostorajoituksista, jos sellaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Näin itsekin olen ymmärtänyt, että kuka tahansa niitä saa ostaa. Ostin yhden pussin ja kaverini lähes suuttui, että niitä saa ostaa vain pienituloiset. Hämmennyin tästä ja sain huonon omatunnnon. Olen ihan normaali, enemmän todellakin matalapalkattu. -ap
No kyllä minäkin jättäisin ne pienituloisille, jos itsellä olis varaa maksaa normaalihinta. Ostankin kyllä mieluummin ihan tuoretta heviä vaikka maksaakin enemmän, säilyyhän ne vähän kauemmin sitten. Minulla jää asumiskulujen jälkeen 250 € elämiseen, kyllä sillä raaskii ostaa tuoretta normaalihinnalla.
Heh, miten kaverisi ajatteli että pienituloisuus todistetaan ja mikä on pienituloisuuden raja kaupassa?
Ei tietenkään saa ostaa. Ne on vain pienituloisille. Pitä näyttää todistus tuloista kassalla, muuten veloitetaan normaalihinta.