asuntolaina maksettu! Kuukaudessa n.900e ylimääräistä käteen
Josko sitä miettisi vaikka perheen perustamista? :)
Kommentit (21)
Varo vain, ettet vuoden päästä ihmettele, mihin ne ysisataset oikein on uponneet. Suunnitelmallisuutta rahaelämään nyt! Mutta onneksi olkoon tosiaankin, yksi murhe vähemmän.
Mahtuuko se tuleva perhe asuntoosi vai joudutko ottamaan isomman asunnon ja uutta lainaa..
Voisin maksaa säästöillä asuntolainan pois minäkin, mutta paremman tuoton saan osakkeissa ja rahastoissa.
Mun käyttörahat nousee 10 kk kuluttua 1800 €/kk. Otin asuntolainan 10 v maksuajalla aikoinaan, onneks.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:47"]Voisin maksaa säästöillä asuntolainan pois minäkin, mutta paremman tuoton saan osakkeissa ja rahastoissa.
[/quote]
sitähän tässä kysyttiin, kerro nyt vielä pankkitilisi saldo ja laita nimimerkiksi akateeminen
onnea aapeelle:)
Onnea! Olen kyllä niin kateellinen :) mutta kuten aiemmin joku sanoikin; suunnitelmallisuutta rahan käyttöön.
Hienoa! Meillä vielä n 15 vuotta jäljellä. Tuntuisi huikealta elää ilman asuntolainaa!
Minulla on sama tilanne 13 kk kuluttua! Aion ostaa auton ja säästän!
Aikaisin olet aloittanut lainanlyhennyksen, jos olet perheenperustamisiässä vielä siinä vaiheessa, kun laina on maksettu... Ei tainnut olla kokonaan lainarahalla hankittu asunto, vai?
Kääk! Mä en oo vielä edes kerennyt ottamaan asuntolainaa.... Nimim. 33 v.
Mä otin elämäni ekan ha varmaNkin vikan asuntolainan 43 v, jäljellä enää 10 kk.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:47"]
Voisin maksaa säästöillä asuntolainan pois minäkin, mutta paremman tuoton saan osakkeissa ja rahastoissa.
[/quote]
Ai vieläkin? Mun sijoitukset on laskeneet.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:14"]
Miten niin ylimääräistä..?
[/quote]
No jos kyseinen summa on mennyt joka kuukausi lainanlyhennykseen, niin kyllähän se nyt vapautuu muuhun käyttöön ylimääräisenä rahana.
Ap taisi hävitä jonnekin juhlistamaan lisäeurojaan. Minua kiinnostaisi edelleen tietää, että kuinka nopeasti laina oikein tulikaan maksettua, jos ap on vielä hedelmällisessä iässä. Vai onko ap kuusikymppinen mies?