Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä tuli tiistaina riitaa pojan kanssa ja hän ei edelleenkään puhu mulle mitää

Vierailija
14.10.2021 |

Pahalta tuntuu. Eilenkin kun kysyin koulun jälkeen et miten päivä meni niin ei vastannut mitään, mutta heti sen jälkeen meni isältään kysymään lupaa jonnekin ja kuulin kun he vaihtoi kuulumisia. Illalla kävin sanomassa hyvää yötä niin poika ei sanonut mitään. Ja äsken kun lähti kouluun niin lähti sanaakaan sanomatta.

Kestäisin sen, että hän olisi mulle oikeasti vihainen ja raivoaisi, mutta tämä loukkaa kun ignooraa mut täysin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätykseni teininä oli 13 päivää ilman että sanoin sanaakaan äidilleni. Mitä enemmän äiti yritti ottaa kontaktia, sitä enemmän sain siitä voimaa vaieta.

Kannattanee kokeilla puhumattomuutta itsekin. Et kysele päivästä etkä sano hyvää yötä. Katsot kumman kantti kestää pitempään.

Vierailija
2/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi vähän, jos kertoisit, mistä te riitelitte. Toisaalta tuollainen pitkävihaisuus ei ole kovin normaalia. Onko teillä muuten sinun mielestäsi minkälaiset välit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä riitanne koski? Vaikuttaa siltä, että poika itse on syvästi sinulle jostain loukkaantunut. Eikö sinun äitinä(?) tulisi ennemmin miettiä tätä kuin loukkaantua siitä, että poika ignooraa?

Vierailija
4/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, olette jotenkin saaneet kasvatettua pojan joka sitten käyttää mykkäkoulua toisen satuttamiseen myös parisuhteessa.

Vierailija
5/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ap pojaltasi anteeksi. Mä eilen hermostuin ja huusin teinilleni huonoista koenumeroista. Pyysin sitten anteeksi.

Vierailija
6/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi vähän, jos kertoisit, mistä te riitelitte. Toisaalta tuollainen pitkävihaisuus ei ole kovin normaalia. Onko teillä muuten sinun mielestäsi minkälaiset välit?

Ei ollut iso juttu kyseessä. En viitsi kuitenkaan tarkemmin kertoa. Ja mun mielestä meidän välit on ollut ihan ok tähän asti. Välillä on ollut riitoja, mutta ei mitään tällaista. Ap

Vierailija
7/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ap pojaltasi anteeksi. Mä eilen hermostuin ja huusin teinilleni huonoista koenumeroista. Pyysin sitten anteeksi.

Yritin jo eilen pyytää, mutta ei tosiaankaan vastannut mulle yhtään mitään. Harmittaa mutta itsepä mokasin. Ap

Vierailija
8/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on ok jos numerot on huonoja?

Vierailija
9/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on ok jos numerot on huonoja?

Ei ole, mutta teini lukee kokeisiin kovasti ja panostaa kouluun. On vaan tullut tyhmyydessä minuun.

Vierailija
10/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut iso juttu kyseessä. En viitsi kuitenkaan tarkemmin kertoa. Ja mun mielestä meidän välit on ollut ihan ok tähän asti. Välillä on ollut riitoja, mutta ei mitään tällaista. Ap

Ei kun nyt kerrot kun alotit. Ei voida muuten auttaa.

Vierailija
11/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuulumisen kyselyt vtuttaa vielä tässä lähellä neljää kymppiä. Jotenkin se ei ole vaan oppinut kysymään loukkaamatta ja rennosti. "Onko kaikki hyvin", "Oletko kunnossa", "Miten olet pärjäillyt" ym. alentavia tapoja kysellä. 

Vierailija
12/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on vaikeaa. Siinä iässä kokee helposti, ettei kukaan välitä, vaikka olisi kuinka hyvät välit vanhempien kanssa.

Vierailija
13/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten saan paskaa niskaani ja varmasti ihan syystä... Pojalla oli siis tyttöystävä kylässä ja oltiin jo aiemmin sovittu että ovi pidetään auki. Oli kuitenkin käynyt laittamassa oven kiinni ja kävin sen avaamassa. Tiedän itsekin nyt, että olisi pitänyt toimia toisin, mutta enää en sille mitään voi. Mennyttä kun ei voi muuttaa. Ap

Ja jos nyt vähän paremmin ymmärtäisitte muakin, poika on vasta 14v. Ei se silti muuta sitä, että toimin tyhmästi, mutta jos voisitte vähän muakin ymmärtää.

Vierailija
14/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä opettaa lapsesi pois tuosta tavasta. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Älä vastaa samalla mitalla, vaan puhu ja kuulostele milloin poika on valmis sopimaan.

Vierailija
15/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin kuulumisen kyselyä. Toivottaisin hyvää yötä.

Hyvä, että turvallinen aikuinen löytyy kotoa. Jos nyt ap nielisit vaan ylpeytesi ja pyydät anteeksi. Jatkossa voit miettiä kaikin puolin asennettasi nuoreen.

Vierailija
16/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mököttää, ei se sitä loputtomiin jaksa. Itse en ainakaan alkaisi teinin edessä madella ja anomaan mitään anteeksiantoja, sehän vain viestii teinille että mykkäkoulu kannattaa

Vierailija
17/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hemmettiä! Jos ei ovi pysy auki niin se käydään avaamassa, piste. Hyvä. Ja nyt sanot sille teinille että jos mykkis ei ala loppua niin tyttiksen ei tarvitse tulla enää ollenkaan kun näköjään käytös on tuollaista oikukasta ja lapsellista. Kun asuu sinun katon alla, noudattaa sinun sääntöjäsi, jotka kuulostavat ihan järkeviltä.

Vierailija
18/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten saan paskaa niskaani ja varmasti ihan syystä... Pojalla oli siis tyttöystävä kylässä ja oltiin jo aiemmin sovittu että ovi pidetään auki. Oli kuitenkin käynyt laittamassa oven kiinni ja kävin sen avaamassa. Tiedän itsekin nyt, että olisi pitänyt toimia toisin, mutta enää en sille mitään voi. Mennyttä kun ei voi muuttaa. Ap

Ja jos nyt vähän paremmin ymmärtäisitte muakin, poika on vasta 14v. Ei se silti muuta sitä, että toimin tyhmästi, mutta jos voisitte vähän muakin ymmärtää.

Hyvä että itse ymmärrät toimineesi väärin. Lapsellasikin on oikeus yksityisyyteen. Mitä sä pelkäät? Jos ne jotain tekee, voi ne tehdä sen missä vain, vaikka jossain likaisessa kauppakeskuksen tai koulun vessassa. Kotona se olisi kuitenkin turvallista. Ja vaikka ne ei mitään pussailua enemmän tekisikään, koita ymmärtää myös lastasi. Ei ole kiva olla kullan kanssa kun äiti on koko ajan näköetäisyydellä ja kuuntelee mistä siellä puhutaan. Koita hieman venyttää sitä napanuoraa, sun poika ei ole enää mikään pikkupoika.

Ja ymmärrän siis, että tuo on äidille vaikea tilanne saman hetken kaksi kertaa eläneenä. Nyt ei vaan kannata sössiä, jos haluat pitää hyvät välit lapseesi. Nuo on herkkiä asioita.

Vierailija
19/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toimit ihan oikein noin nuoren kohdalla. Tyttöystävän kanssa olemisen ei todellakaan pidä tarkoittaa seksiä. Leffoja voi katsella myös ovi auki tai jutella niitä näitä.

Vierailija
20/38 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mykkäkoulu on he kistä väkivaltaa ja hänen on aika aikuistua jos on jo muutenkin parisuhteessa (tyttöystävä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä