Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasijalla ammattikorkeaan. Miten ihmeessä varasijat voivat vielä muuttua?

Vierailija
11.12.2014 |

Olen varasijalla 3 ammattikorkeaan. Valittujen piti 9.pvä mennessä lunastaa opiskelupaikka. Millä logiikalla varasijat voivat muuttua kuitenkin 18.12 saakka? Ei ymmärrä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän niillä pari päivää aikaa siihen kun tarkastavat mitä paikkoja kukakin on ottanut vastaan ja mitä on jäänyt vapaaksi.

Vierailija
2/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan ne ilmoittautuneet vaikka kuolla tai vammautua tai sairastua tai jättää vaan tulematta. Veikkaan sulle kyllä vähän hankalaa opiskelutaivalta, jos ei ymmärrys tuohon riitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:41"]Olen varasijalla 3 ammattikorkeaan. Valittujen piti 9.pvä mennessä lunastaa opiskelupaikka. Millä logiikalla varasijat voivat muuttua kuitenkin 18.12 saakka? Ei ymmärrä :)
[/quote]

Olet menossa amk:hon mutta niin stupido ettet ymmärrä varasijajärjestelmää.

Vierailija
4/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tällainen 20v voisi mistään tajuta

Vierailija
5/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas taas kannustavia kommentteja as usual. Itsekin olen hakenut kouluun ja nyt varalla. Toi järjestelmä netissä on tökkinyt pahasti, ekat pari viikkoa varasijat pomppivat vähän väliä. Toivottavasti pääset kouluun varasijalta 3. Se on jo aika lähellä !

Vierailija
6/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin kolmannelta varasijalta. Välillä varadija pomppas kuuteen ja seitsemään, sitten taas kolmeen jne. Sit tuli teksti "hyväksytty varasijalta". Kysyin hakutstosta ja sieltä sanottiin että varasija muuttuu sitä mukaa kun ihmiset ottavat vastaan opiskelupaikkoja tai peruvat niitä. Valintarekisteriä päivitetään 2 krt päivässä. En olisltienny jos en olis kysyny.

Vierailija
7/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheet.

t.7

Vierailija
8/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen opiskelupaikan silti perua vielä, vaikka opiskelupaikan varmistamiseen liittyvä päivämäärä on mennyt ohi. Ja sitten on kaikki mahdolliset virheet kirjauksissa ja virheet ohjelmissa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme