Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä viini kuuluu joulipöytään, ollaan lapsiperhe.

Vierailija
11.12.2014 |

Mielestäni ei ole mitään pahaa juoda kaksi lasia viiniä ruoan kanssa. Oppii lapsetkin, että viini ei ole perseiden vetämistä varten. En ymmärrä kun jotkut vouhkaa ettei alkoholia saisi jouluna ottaa tippaakaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut viini maistua nytkin

Vierailija
2/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meillä. Ja joulusaunan jälkeen maistuu tuoppi tai pari tummaa olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOHHH olettepa erikoisia ihmisiä. Mikä tämänkin aloituksen pointti oli?

Vierailija
4/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joulipöydässä viskiä.

Vierailija
5/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tänään en ole ottanut yhtään alkoholia. Mutta hyvän ruoan kanssa viikonloppuisin otamme välillä lasin tai kaksi. -ap

Vierailija
6/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun jouluun kuuluu lasi viiniä ruoan kanssa ja saunaolut

Vierailija
7/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:07"]OOOHHH olettepa erikoisia ihmisiä. Mikä tämänkin aloituksen pointti oli?
[/quote]Pointti oli siinä, että jotkut vaahtoavat joulun alla, että alkoholia ei saa ottaa jos lapsia. -ap

Vierailija
8/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kuuluu joulupöytään ja mikäs sen mukavampaa kuin herkutella illan päälle vielä juustoilla ja viinillä. Siitä olen toista mieltä että kyllä viini maistuu useammankin lasin verran :)

Vierailija
9/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kuuluu, mutta mä en juo sitä, nykyään sentään aina maistan. Sukujoulu ja aina joku tuo jotain viiniä meille. Mä en ole vielä löytänyt sen makuista viiniä, että viitsisin sitä juoda. Sinänsä harmi, kun musta olis ihana istua takan vieressä ja siemailla hienostuneesti viinilasista jotain hyvää kuplivaa ja rentouta päivän päätteeksi. Ainoa kupliva mitä mä juon on pepsi. =)

Vierailija
10/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole kokenut itse, miltä tuntuu kun vanhempi ryyppää. Ja kyllä, aikuisen käytös on lapsen silmissä erilaista, vaikka olisi juonut "vain" pari lasia viiniä. Pitkään inhosin jouluja, sillä joka toinen vuosi ne tarkoittivat ryyppyjuhlaa.

Vierailija
11/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan perseet olalla koko perhe, vauvasta vaariin. Aattoyönä oksennellaan oljille ja särjetään himmelit.

Vierailija
12/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään pahaa ole. Pari lasia viiniä ja ryyppäminen ovat ihan eriasiat.

Vierailija
13/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä lanttulaatikon ja punaviinin leikkiä suussa, taivaallista!

Vierailija
14/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruuan kanssa on aina maitoa ja niin myös jouluna. Kaikki tahtoo ruuan kanssa maitoa. Viiniä emme ole koskaan ruuan kanssa juoneet, eikä muutenkaan. Emme ole näyttäneet esimerkkiä edes maltillisesta käytöstä. Kukaan lapsista ei ole alkoholia koskaan käyttänyt. Kaksi heistä on jo aikuisia ja yksi alaikäinen.

Esimerkillä on kyllä vaikutusta.

J-P

Vierailija
15/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:14"]

Ehkä et ole kokenut itse, miltä tuntuu kun vanhempi ryyppää. Ja kyllä, aikuisen käytös on lapsen silmissä erilaista, vaikka olisi juonut "vain" pari lasia viiniä. Pitkään inhosin jouluja, sillä joka toinen vuosi ne tarkoittivat ryyppyjuhlaa.

[/quote]

Pari lasia viiniä ruoan kanssa ei ole ryyppäämistä.

Vierailija
16/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:16"]

Eihän siinä mitään pahaa ole. Pari lasia viiniä ja ryyppäminen ovat ihan eriasiat.

[/quote]

Nollalinja tai perseet olalle, mitään välimuotoa ei ole. Ajattele lapsia!

Vierailija
17/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapselle raitis joulu

Vierailija
18/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt hiprakka nostaa vain joulumieltä.

Vierailija
19/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulipöytään

JOULIPÖYTÄÄN

Wtf? Juu juo vaan sitä punkkua...

Vierailija
20/64 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:14"]

[/quote]

Pari lasia viiniä ruoan kanssa ei ole ryyppäämistä.
[/quote]
En niin sanonutkaan? Sanoin, että käytös kyllä muuttuu parista lasista viiniä ja lapi kyllä huomaa sen.