Paljon teidän kampaamokäynti maksaa?
Turha sanoa mitään, jos ette koskaan käy kampaajalla.
Mulle tuli hinta-arvio just päälle 200e.
Kirpaisee, vaikka en käy edes joka vuosi kampaamoissa.
Kommentit (36)
Tänään olen menossa. Tasataan latvoista, ei siis muuteta mallia. Leikataan 1-2cm. Värjätään hiukset, nyt juurikasvua kerääntynyt viime toukokuusta lähtien. 156 euroa tulee maksamaan.
Vajaa 120€ meni, kun tuttu kampaaja laskutti lyhyiden hiusten hinnan :)
Käyn 2x vuodessa, kestää leikauksineen ja väreineen n. 2.5h, hinta jossain 150-200/kerta. Reilu 60e/ tunti on ammattimaisesta työstä ihan OK, kun ottaa huomioon, että tuosta menee vielä vuokrat, sähköt, vedet yms kulut kampaajalta.
Käyn aina Tallimnassa, saan raidat ja leikauksen ja laivamatkat & hotellin yhden kampaamokäynnin Hgissä hinnalla.
Miten voi vertailla kampaamokäyntien hintoja kertomatta sitä, onko pitkät vai lyhyet hiukset ja mitä siellä käynnillä tehdään?
En tajua noita hintoja. Ehkä "kuuluisi" ottaa muutakin kuin leikkaus? Mun kampaajakäynti maksaa 32 euroa.
80€ pitkien hiusten väri (folioraidat) ja leikkaus
Lyhyet hiukset, pesu ja leikkaus 36,-
Pitkät hiukset, tarvitaan tupla aika koska ovat niin paksut. Latvojen tasaus, vähän ohennusta ja psu 35e. Saan kuitin ja Suomessa käyn.
600e tällä viikolla - raidat ja pidennykset. Kirpaisee.
Lyhyet hiukset leikkaus 25 €, ei pesua eikä kampausta, vain kostutetun (puhtaan!) tukan föönaus kuivaksi.
N. 20 e, värjään kotona sitten erikseen
100 euroa: leikkaus, juurikasvun vaalennus, raidat. Hiukset ovat puolipitkät.
Ja pitkillä ja pitkilläkin on eroa hiuksissa. Kampaajat katsovat pitkiksi jo olkapäille ulottuvat hieman polkkaa pidemmät hiukset. Mun hiukset peffan päälle yltävät. Kun kysyn hintaa ja avaan hiukset esim. nutturalta hinta aina tuplaantuu. Nyt pesin, leikkautin ja hoidatin, föönattiin maksoi 95e 1 hoitotuote kuului tuohon hintaan. Väristä oon maksanu 300-400e
Aloittajakin mietti Tallinnaan menoa, mutta nyt on pakko saada karvat nopeasti kuntoon. Jatkossa menen Tallinnaan.
Tietääkö kukaan rokkityylistä kampaamoa tallinnassa?
90-100e :sisältää joko kahden tai 1 väriset raidat sekä juurikasvu/ koko pohjaväri sekä leikkaus ja lopuksi vielä suoristaa ja laittaa mun hiukset ja laittaa hiusöljyä.
hö