Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perustetaanko "laihdutusryhmä"?

Vierailija
11.12.2014 |

Itselläni bmi n. 33. 

Olisi kiva saada vertaistukea yms. Muita joiden pitäisi laihdutus aloittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos! Käyn jo kerran viikossa ryhmässä IRL! Suosittelen!

Vierailija
2/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tammikuussa bmi 32, nyt 28. Mukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, miten aloitit urakkasi? :)

-ap-

Vierailija
4/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienensin annoskokoja. Syön pieneltä leipälautaselta, enkä ota lisää. Vatsalaukku pienenee nopeasti, nälän tunne jää parissa viikossa pois. Kesällä kävin kuntosalilla peruskuntoa kohottamassa. -3

Vierailija
5/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:37"]

Pienensin annoskokoja. Syön pieneltä leipälautaselta, enkä ota lisää. Vatsalaukku pienenee nopeasti, nälän tunne jää parissa viikossa pois. Kesällä kävin kuntosalilla peruskuntoa kohottamassa. -3

[/quote]

vau. oletko huomannut eroa jaksamisessa/itsearvostuksessa yms?

Mulla on tullut nämä kilot raskauden myötä, muutama raskauskilo jäi ja sen jälkeen paino vielä noussut :( Huomaan, että olen saamattomampi kuin ennen enkä viihdy vaatteissa enkä pidä itsestäni/pidä itseäni viehättävänä

-ap

Vierailija
6/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on 27, mutta kun suurin osa on kerääntynyt vyötärölle, niin jopa kengännauhojen solmiminen on yhtä tuskaa. Mun piti jouluksi laihtua, mutta olen vain lihonut.

Käyn säännöllisesti kuntosalin ryhmäjumpissa.

Mä syön ihan liikaa ja kaikkea rasvapaskaa. Tämän hetken suurimmat herkut ovat juustonaksut, centerit ja ranskalaiset aiolin kanssa. Joskus olen lihonut ihan terveellisestä kotiruuastakin. Tykkään syömisestä ja syön sitä ajan kuluksi, iloon ja suruun.

Olen sen miljoona kertaa päättänyt, että arkisin syön terveellisesti ja vain viikonloppuisin sallin itselleni herkkuja, eikä onnistu millään. Viimeisimmät onnistuneet laihdutukset ovat tapehtuneet paastolla. En ymmärrä miksi en saa itseäni kuriin muuten.