Uskallanko ehdottaa remonttimiehille seksiä?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:52"]Juttele vähän niiden kanssa, vie pullaa ja kahvia, pukeudu huomiota herättävästi ja seuraa miesten ilmeitä, katseita ym. Ja tee siitä huomioita.
Minä ainakin tykkäiSin jos työaikana pääsisi panemaan.
[/quote]
Häiriköimistähän se jutteleminenkin on. En uskalla ottaa riskiä että saisin jonkun syytteen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:55"]Mun mieheltäkö kysyt ni nolaat vain ittes:-)
[/quote]
No just sitä mietinkin. En halua nolata itseäni, enkä myöskään mitään syytteitä.
Ap
Hyi, kuka sellaista haluaisi :-(((
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:55"]Mun mieheltäkö kysyt ni nolaat vain ittes:-)
[/quote]
No just sitä mietinkin. En halua nolata itseäni, enkä myöskään mitään syytteitä.
Ap
[/quote]
kaikista säälittävimpiä on ne lehmät jotka yrittää remontti- ja putkimiehiä pokaa työaikana.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:47"]
En ole mitään häiriköinyt. Mietin vaan... Ap
[/quote]
Älä mieti, ei sovi sulle.
Uskallanko kuitenkin vähän flirttailla?
Ap
Kysy mielummin vaikkapa kahville tms. kun remontti on valmis? Et nolaa itseäsi ja jos suotuu niin sitten voi ehkä vihjailla kahvin ohessa jotain muutakin.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:45"]Jos se on sinkku.
[/quote]
Niin onko?
[/quote]
Eipä taida olla kun ei kuulu vastausta ;) Siinä tapauksessa mun miehelle jos alat ehdottelemaan niin en suosittele.
Mahdat olla ruma ja vanha.
-Mahtisonni
Siis en ole vielä ehdotellut mitään. Kunhan mietiskelin. Mutta jos olisi tullut vastauksia että uskallan, niin olisin ehkä voinutkin ehdotella.
En tiedä ovatko varattuja.
En ymmärrä mitä väliä minun iälläni on, mutta mielestäni en ole ruma. Joku voi pitää 29-vuotiasra vanhana mutta itse en koe olevani vanha.
Kiitos vastauksista ja hauskaa päivänjatkoa!
Ap
Mitä hittoa taas?! :D mulle toi uuden jääkaapin sellanen kuuma sälli, mut eipä tullu mieleenkään kysyä haluaako se panna mun kanssa...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:45"]Jos se on sinkku. [/quote] Niin onko? [/quote] Eipä taida olla kun ei kuulu vastausta ;) Siinä tapauksessa mun miehelle jos alat ehdottelemaan niin en suosittele.
[/quote]
Voi jeesus siellä taas joku itsestään epävarma lehmä ulisemassa, tuskinpa ap on nyt juuri sinun miehellesi mitään ehdottelemassa :D ja mitä sitten vaikka ehdottaisikin, taitaa vaan vtuttaa kun tiedät itsekin että miehesi suostuisi heti!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:45"]Jos se on sinkku. [/quote] Niin onko? [/quote] Eipä taida olla kun ei kuulu vastausta ;) Siinä tapauksessa mun miehelle jos alat ehdottelemaan niin en suosittele.
[/quote]
Voi jeesus siellä taas joku itsestään epävarma lehmä ulisemassa, tuskinpa ap on nyt juuri sinun miehellesi mitään ehdottelemassa :D ja mitä sitten vaikka ehdottaisikin, taitaa vaan vtuttaa kun tiedät itsekin että miehesi suostuisi heti!
[/quote]
No se on kyllä töissä semmosessa paikassa missä on nuori "tyttö", mutta se onkin poika. Tai siis mies. Jos tämä rupeaa miehelleni ehdottelemaan niin kylläpä naurattais.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
No se on kyllä töissä semmosessa paikassa missä on nuori "tyttö", mutta se onkin poika. Tai siis mies. Jos tämä rupeaa miehelleni ehdottelemaan niin kylläpä naurattais.
[/quote]
Eipä haittais vaikka suostuiskin heti. Mutta tuskin haluaa munaa saada.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:55"]Mun mieheltäkö kysyt ni nolaat vain ittes:-)
[/quote]
Epäilen. Samalla lailla kuolaa upeaa runkoani ja palaisi halusta päästä kairaamaan piukeaa peppuani.
Mitä remppaa ne tekee? Ootko joku kyylä naapuri vai tekeekö ne sulle remppaa?
Mä tiedän yhden naisen, joka harrasta seksiä miiehen kanssa, joka oli tekemässä sille kylppäriremonttia.
Siitä syntyi lapsikin ja tämä mies oli jo naimisissa ja sillä oli lapsia. Nainen oli sinkku.
Totta ihmeessä voit ehdottaa ja pojat saavat naureskella pitkän aikaa sinun kustannuksellasi. Olen kuullut exältä ja nykyiseltä mieheltäni paljonkin hupaisia juttuja näistä munankipeistä haukoista, joihin remonttialalla töissä ollessaan törmää aina silloin tällöin. (onneksi harvoin) Oletatko, että palveluun kuuluu emännän viihdyttäminenkin? :)
Mun mieheltäkö kysyt ni nolaat vain ittes:-)