Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16,5 vuotta yhdessä. Onko se mielestäsi pitkä aika?

Vierailija
11.12.2014 |

Tuosta ajasta 14 vuotta naimisissa. Kolme lasta.

Tuntuu siltä, että ollaan oltu vasta ihan hetki yhdessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu mistä sitä katsoo. Jos olet janan alkupäässä niin joo, on se pitkä, mutta jos olet sen jo elänyt niin menihän se äkkiä (kuten elämä yleensä).

t: 18. vuosi menossa

Vierailija
2/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Mä olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta ja meidän kaveripiirissa on vain yksi pari, joka on ollut kauemmin yhdessä. Muut ovat eronneet moneen kertaan tuona aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:29"]

On se. Mä olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta ja meidän kaveripiirissa on vain yksi pari, joka on ollut kauemmin yhdessä. Muut ovat eronneet moneen kertaan tuona aikana.

[/quote]

Meilläkin on kaveripiirissä vain yksi pariskunta, joka on ollut puoli vuotta pidempään yhdessä kuin me. Ovat kuitenkin 5 vuotta meitä vanhempia. Kaikki muut ovat vasta hlijattain löytäneet puolison (ollaan 35-vuotiaita) ja perustamassa perhettä. 

Ehkä tämä tuntuu lyhyeltä ajalta siksi, että ollaan vielä suhteellisen nuoria. Useat parit ovat ehtineet erota, ihme kyllä. Monella ero on tullut juuri pikkulapsivaiheessa. Muistan itsekin sen olleen ihan kamalaa aikaa parisuhteenkin kannalta, mutta siitä selvittiin. 

ap

Vierailija
4/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen lähipiirissä taas ei olekaan muita kuin pitkiä suhteita. Edellinen suhteeni kesti 12v. jota pidin myös pitkänä, mutta en enää =).

Toisaalta odotan, että 20v tulee täyteen, niin se on ehkä virallisestikin pitkä. t 2

Vierailija
5/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, minä olin 20 vuotta. Tuli sekin eteen tosi yllättäen. Naurattikin että voilo olla mahdollista:)

Vierailija
6/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan pitkä aika. Itse olen ollut mieheni kanssa 13v. Ja omat lapset on jo koululaisia.
Meidän tuttavapiirissä taas melkein kaikki on ollut meitä pidempään yhdessä. Siis pari omaa parasta ystävääni, miehen (3)parasta ystävää, oma siskoni ja molempien vanhemmat.
Toni eronneitakin tunnen, mutta ovat jotain naapureita tai muita tuttuja.