Onko Jenni Vartiaisesta pakko tykätä?
Vai leimataanko heti kateelliseksi? Mä vaan en kestä kuunnella yhtään. Radiokanava vaihtuu välittömästi. Olenko ainoa?
Kommentit (19)
En minäkään tykkää, ihan symppis tyyppinä, mutta musiikka ei ole minun makuuni. Mistä kateellinen??? Itse en osaa laulaa tavuakaan nuotilleen, joten olen kai sitten kaikille artisteille kateellinen tolla logiikalla.
Ainakin hänestä pitää olla varma mielipide, sillä ilman sitä ei voi osallistua av:n syvällisiin musiikkikeskusteluihin. Av-mamman musikaalinen sfääri ei JV:ta vaativampaan laulantaan ja soitantaan yllä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:45"]Jokaisella on oma makunsa, ei joka asiasta kateelliseksi leimata.
[/quote]
Et ilmeisesti ole tätä palstaa juurikaan lukenut??
No eihän sitä tarvi kailottaa tykkääkö vai eikö tykkää? Ja ihan vapaasti vaihtele radiokanavaa. Itse kuuntelen Cityä. En oo kuulu Jenniä soitettavan siellä. :)
En jaksa minäkään kuunnella sitä huokailua yhtään. Kanava vaihtuu heti. Muita inhokkeja on mm. Cheek ja Haloo Helsinki. Tulee akuutti allerginen reaktio, näppylöitä perseeseen.
heikkoitsetuntoiset naiset eivät varmasti tykkää koska jenni on avoimen kaunis ja flirttailevan seksuaalinen ilmestys... punainen savu nousee useimpien naisten korvista 'HYI MITEN TUO KEHTAA'
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:49"]
heikkoitsetuntoiset naiset eivät varmasti tykkää koska jenni on avoimen kaunis ja flirttailevan seksuaalinen ilmestys... punainen savu nousee useimpien naisten korvista 'HYI MITEN TUO KEHTAA'
[/quote]
Jaa, minusta hän vaikuttaa persoonattomalta, hajuttomalta ja mauttomalta. Kaunis kuori, vailla mitään erikoista kipinää. Ulkonäkö pelkästään ei riitä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:45"]Ihan mukava tyttö minusta
[/quote]
Mä en tunne Jenniä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:49"]heikkoitsetuntoiset naiset eivät varmasti tykkää koska jenni on avoimen kaunis ja flirttailevan seksuaalinen ilmestys... punainen savu nousee useimpien naisten korvista 'HYI MITEN TUO KEHTAA'
[/quote]
Tulihan se sieltä!! :D
Aikaa aloituksesta meni 15 minuuttia :D
av-palsta ei petä :D
Aivan saatanan tylsää musiikkia, on niin kyllä brändätty täti tuo Jenni. Robinista on leivottu laulaja samoilla kikoilla (nimekkäät sanoittajat ja säveltäjät, hyvä tuottaja, hyvät kontaktit, hyvä PR) ja siinä on sata kertaa enemmän karismaa kuin Vartiaisessa!
Vähän liian tekemällä tehdyn mystistä ja taiteellista huojuntaa ja semmosta kuiskailua käheäkkä äänellä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:58"]
Vähän liian tekemällä tehdyn mystistä ja taiteellista huojuntaa ja semmosta kuiskailua käheäkkä äänellä.
[/quote]
Käheällä jopa...
Höh, no ei tietenkään ole pakko. Minä tykkään, kaverini ei. Ei siitä tarvitse riidellä, makunsa kullakin.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:47"]
En tykkää millään muotoa, eikä ole pakko.
[/quote]
Mitä!? On pakko!
Mulle on ihan sama soiko joku sen biisi, mutta en silti välitä yhtään kys. artistista :)