Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko mielestäsi yli 40-vuotias nainen tai mies olla

Vierailija
11.12.2014 |

puoleensavetävä jos olet itse alle 40?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikuisuuskysymys. Yleisesti ottaen nuorempi nainen ihailee tietenkin vanhempaa miestä, mutta harvemmin nuorempi mies ihastuu vanhempaan naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

T:n27

Vierailija
4/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tasan. Itse seurustelin 32-vuotiaana 48-vuotiaan miehen kanssa ja pidin kyllä miestä ihan äärimmäisen puoleensavetävänä. Minä olen aina pitänyt ihan puhtaan ulkonäön ja seksuaalisen vetovoiman puolesta 40-60-vuotiaita miehiä haluttavimpana. Sellaiset charmantit, harmaantuneet miehet oli mun fantasian kohteita jo parikymppisenä.

Vierailija
5/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on itseäni vajaa 10 vuotta nuorempi ja pitää minua hyvinkin kauniina. Kuten myös moni muu alta kolmikymppinen. Kaunis on kaunis pitkälle myöhäiskeski-ikään jos elintavat ja paino rajoissa. Vähemmän viehättävä taas ei, vaikka ikää 20 vuotta. 

Vierailija
6/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi käydä niinkin että ihminen on suhteessa muihin viehättävimmillään yli 40-vuotiaana. Itselleni on käynyt näin. Olin ruma suhteessa muihin nuorempana, niin ruma, että en tahtonut saada edes yökerhosta tai baarista seksiseuraa jos sinne tyrkyllle menin, mitä monet luulee naiselle jopa mahdottomaksi. Usein sain suoraa pilkkaa päin naamaa miehiltä. 

40 vuoden paikkeilla oli niin, että useimmat muut alkoivat rupsahtaa, näyttää väsyneemmiltä, valuneemmilta, vähemmän raikkailta jotenkin. Minä taas näytän edelleen hyvin täsmälleen samalta kuin 25-vuotiaana. Eikä se olekaan enää ruma, ei muihin ikäisiini nähden. Lisäksi olen oppinut meikkaamaan ja pukeutumaan paremmin (nuorena pidin sellaista halveksittavana pinnallisuutena) ja on hassua että saan nyt, 44-vuotiaana, miehiltä säännöllisesti huomiota ja flirttiä, minä joka en nuorenakaan sitä koskaan saanut. 

Vierailija
7/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:12"]

Voi. T:n27

[/quote]

Niin voi.

T:n27 2.0

Vierailija
8/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla:)

Vierailija
9/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi! On monia yli 40-vuotiaita charmikkaita miehiä ja lumoavia naisia. Esimerkkinä vaikka Michelle Fairley. Tietenkin heitä on myös ei-julkisuuden henkilöissä. -N20

Vierailija
10/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin kuin 7:lle. Nyt olen jo 55 ja näytän ikäiseltäni eli viimeinen myyntipäivä alkaa olla muiden kuin itseä vanhempien silmissä ohi, mutta 50. ikävuoteen asti sain nauttia aivan eri tason huomiosta kuin parikymppisenä.

Vierailija
11/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa vanhemmissa ihmisissä on iän tuomaa charmia mitä ei nuorilla ole. Eli todellakin voi. 

Vierailija
12/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin alle 40 kesään saakka ja olen ollut sitä mieltä jo viimeiset 10v, että nyt 52-vuotias mieheni on puoleensavetävä. :) Eli vastaus on kyllä.

Samalla vastaan, että näin alle 50-vuotiaan silmin yli 50-vuotias mies voi olla puoleensavetävä. 

Vierailija
13/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:10"]

Tämä on ikuisuuskysymys. Yleisesti ottaen nuorempi nainen ihailee tietenkin vanhempaa miestä, mutta harvemmin nuorempi mies ihastuu vanhempaan naiseen.

[/quote]

Kun mä olin 50v ja viikon työmatkalla nuorempien kollegoiden kanssa 27v mies ihastui minuun. Luuli että olen 40v. Meidän välillä ei ollut mitään seksuaalista tuon reissun aikana mutta tämä ihastus hänen puoleltaan paljastui viimeisenä iltana.

Vierailija
14/14 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä