Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon vettä paljon ja silti

Vierailija
11.12.2014 |

on turvonnut olo, varsinkin sormet ovat paksut nakit.. mikä neuvoksi? Suolaa en syö paljoa, maustan ja suolaan ruoat itse. En syö roskaruokaa, sipsiä tms. Kahvia menee paljon mutta eihän se turvota? Onko se sitten kun ikää tulee lisää? Lenkkeilen n. 30-60 min joka pv ja käyn salilla pari x viikossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio asiaan,nelonen.

Vierailija
2/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jeo. Paljon vettä ja vähän suolaa. Ei ihme että turvottaa.

Entä hiilihydraatti? Sokerit, viljat, tärkkelys, hedelmät syötkö niitä tolkuttomasti? Hiilihydraatti kerää nestettä kudoksiin. Eli kun juot paljon niin sinne jää.

Jätä nyt vaikka aluksi sokeri ja leipä pois, samoin pasta. Ja juo ihan vaan janoon, älä lipitä turhaan vettä. Aikuisen nesteen tarve on noin 2 litraa, ja siihen sisältyy ruuasta saatava neste, eli esi. kasvikset. Ja suolaa voi käyttää kyllä ihan normaalisti.

Ensiavuksi vihreää teetä (ei sokeria sekaan!), ananasta, mansikkaa, varsiselleriä, kaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurautappas veden sekaan molkosania, niin jo lähtew nesteet! Maku ei varsinaisesti houkuttele, mutta siihenkin tottuu.

Vierailija
4/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aloittanut urheilun hiljattain, niin liikunta turvottaa aluksi, ainakin minua, myös liika vesi turvottaam mutta jos tilanne on jatkuva kävisin tutkituttamassa itseni. En ole mikään asiantuntija mutta harmittaa puolestasi.

Vierailija
5/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis liika vesi voi turvottaa? ok, kiitos tiedosta!
ap

Vierailija
6/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:15"]Itse et taida olla penaalin terävin kynä. Esimerkiksi mun mies on köyhästä kodista mutta hänen vanhempansa panostivat pojan koulunkäyntiin eikä hänelle annettu muuta mahdollisuutta kuin menestyä, velkaa ei ole saanut koskaan ottaa eikä ole osannut sitä aikusien kaivata. Miehen takana yliopistokoulutus ja vuosipalkka monta vuotta huidellut kuusinumeroisena. Itse olen hyväosaisesta perheestä. Myös yliopisto takana ja työelämässä menee hyvin. Kyse ei ole siitä kuinka paljon vanhemmat tienaavat vaan arvoista joita vanhemmat opettavat lapsilleen. 
[/quote]

Ei kaikki. On suoranainen ihme, että minusta tuli tällainen kun omat vanhemmat ei ollut kiinnostuneita tukemaan minkäänlaisia harrastuksia. Halusin soittaa pianoa, liian kallista humpuukia.Balettiinkaan en päässyt, niinpä räpiköin ja leikin 10v vanhemman siskon balettitosduilla (hän oli saanut lapsena kaiken). Halusin myös ratsastaa -pyhpöh. Äippä näki kuitenkin että ratsastus oli harrastus jota tosiaaan halusin tehdä kun olin heppahullu ja kustansi mulle salaa tunteja. Mutta itse piti talleille pyörällä ajella yht. 18km. Kukaan ei ikinä auttanut läksyissä. Mun on pitänyt ihan lapsesta asti huolehtia omasta motivoimisesta ja siitä miten järjestäisin asian. Mm. Pianotunneilla käyvä ystäväni järjesti omien tuntiensa jälkeen mulle tunnin. Kertasi opitut asiat itse ja siirsi tiedon mulle ja mä harjoittelin heidän pianollaan. Kirjatietoo, koulutusta ei kukaan arvostanut mun perheessä. Olin kuin eri siemenestä. Vasta aikuisuusiällä nähtyäni kuinka puolisoni akateeminen perhe tukee jälkikasvujaan lapsista lapsenlapsiin, antaa ohjausta ja järjestää tilaisuuksia, olen alkanut ymmärtää miten välinpitämätön oma perheeni on ollut. Olen melko katkera asiasta. Olen älykäs, minulla oli lapsena kiinnostusta kaikkeen, luin, musikoin, piirtelin. Voisin olla vaikka missä asemassa jos minulle olisi lapsena annettu kaikki se tuki joka lapselle kuuluu.Ap puhuu siis monta osin asiaa.

Vierailija
7/7 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, aika kiinnostavaa. Vastasin toiseen viestiin suoralla lainauksella tuon toisen viestin kentässä (ei mit:n copypastea) ja silti viesti tulee aiemmin luettuun ketjuun. Toinen kerta jo. Korjatkaa Tämä ominaisuus ylläpito!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä