Ostaisinko Iphone 6+ 128gb(1000e) vai
ostaisinko Lumia 925, järkkärin ja kävisin laivalla 3kertaa? hmm.. ei tarvi kauaa miettiä.
Kommentit (11)
Tuosta puhelimesta on myös versioita, jossa ei ole noin paljon muistia ja ne eivät ole noin kaalliita :)
Ja tossa lumiassa on varmaan joku 20gb. Ei voi verrata.
No erittäin järkevän kuvan kyllä annat itsestäsi. Minä ostan, meitä on kaksi työssäkäyvää perheessä, ei tarvi joka pennin perään itkeä. kukin tekee rahoillaan mitä haluaa? Hou hou hou.
Mä en vaan pysty käsittämään että mihin kukaan tarvitsee noin paljon muistia tai ylipäätään noin helkkarin kallista puhelinta. Alapeukkuja tulemaan, mutta se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa :)
Tsekkaa One Plus One. Hinta 299. Itse hankin sellaisen pari viikkoa sitten, ja toimii kuin unelma.
No niin, niiden kanssa pitää vaan oppia elämään. Älä ota niin itseesi asioita, jotka eivät sinua edes koske. Kuule tuolla isossa maailmassa ihmiset törsää aivan älyttömiin asioihin, ei yksi iphone tunnu missään siihen verrattuna. Pääset itseasiassa vähällä, kun huolenaiheesi on vain tonnin iphone.
Hieno tuo Applen hintapolitiikka kyllä noiden plussien ja lisämuistien osalta, repivät muutaman euron komponenteista aivan järkyttävät katteet.
Jep, käsittämätöntä että ihmiset maksaa tommosesta paskasta hirveetä ylihintaa! Teinityttöjen lisäksi aikuiset ihmiset! Ja sitten sanotaan niille järkeville jotka ei ifööniä osta, että "köyhällä ei ole varaa", en kyllä ostais vaikka voittasin lotossa! :D