Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisinko Iphone 6+ 128gb(1000e) vai

Vierailija
10.12.2014 |

ostaisinko Lumia 925, järkkärin ja kävisin laivalla 3kertaa? hmm.. ei tarvi kauaa miettiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, käsittämätöntä että ihmiset maksaa tommosesta paskasta hirveetä ylihintaa! Teinityttöjen lisäksi aikuiset ihmiset! Ja sitten sanotaan niille järkeville jotka ei ifööniä osta, että "köyhällä ei ole varaa", en kyllä ostais vaikka voittasin lotossa! :D

Vierailija
2/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ostaisin iphonen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta puhelimesta on myös versioita, jossa ei ole noin paljon muistia ja ne eivät ole noin kaalliita :)
Ja tossa lumiassa on varmaan joku 20gb. Ei voi verrata.

Vierailija
4/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erittäin järkevän kuvan kyllä annat itsestäsi. Minä ostan, meitä on kaksi työssäkäyvää perheessä, ei tarvi joka pennin perään itkeä. kukin tekee rahoillaan mitä haluaa? Hou hou hou.

Vierailija
5/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vai.... elämän"

Mä luulin että jatkuisi noin.

Vierailija
6/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pysty käsittämään että mihin kukaan tarvitsee noin paljon muistia tai ylipäätään noin helkkarin kallista puhelinta. Alapeukkuja tulemaan, mutta se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa :)

Vierailija
7/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa lienee paljon muutakin, mitä et käsitä?

Vierailija
8/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, esimerkiksi pullovesi, vihreät kuulat ja homovastaisuus.

Vierailija
9/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa One Plus One. Hinta 299. Itse hankin sellaisen pari viikkoa sitten, ja toimii kuin unelma.

Vierailija
10/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, niiden kanssa pitää vaan oppia elämään. Älä ota niin itseesi asioita, jotka eivät sinua edes koske. Kuule tuolla isossa maailmassa ihmiset törsää aivan älyttömiin asioihin, ei yksi iphone tunnu missään siihen verrattuna. Pääset itseasiassa vähällä, kun huolenaiheesi on vain tonnin iphone.

Vierailija
11/11 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tuo Applen hintapolitiikka kyllä noiden plussien ja lisämuistien osalta, repivät muutaman euron komponenteista aivan järkyttävät katteet.