Onko tämä perinteistä Stockan asiakaspalvelua?
Kävin ostamassa anopille joululahjaksi ylellisen kylpypyyhkeen, maksoi 50e, kassa näytti hintalapun ennen maksutapahtumaa ja kysyi "tämä hinta ei haittaa?"
Olin aivan äimistynyt. Joo en varmastikaavarmastikaan näytä rikkaalta, mutta rahasta minulla ei ole pulaa, ostan todellakin hyviä lahjoja läheisille, itse en niin välitä näyttää ulospäin erikoiselta. Kyllä pisti ärsyttämään tuo kommentti. Päällä oli tavisvaatteet, pillifarkut ja musta kuoritakki.
Joo ens kerralla käyn kierrätyskrskuksesta vaatteet päälle eostoksille lähtöä. Ja ostan kalleinta mitä vaan.
Kommentit (40)
AP:lle tiedoksi, että simppelimyyjä TARKOITTI sitä, että haittaako että hintalappu jää tuotteeseen! Nykyään tuntuu nuo myyjät olevat syntyperältään muita kuin suomalaisia, niin kieliongelmaakin tulee toisinaan...
Ai ai, toivottavasti ap ehti lähettää palautteen aspaan, saavat Stockalla naurut huomenna.
Ei tiennyt että menee lahjaksi... T ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:18"]Laita asiakaspalautetta, saat jotain kivaa sieltä ja ko myyjä joutuu puhutteluun.
[/quote]
Itse sain 5e lahjakortin Deliin Stokkan henkilökunnan törkeästä käytöksestä. Stokkan johtajakin myönsi, että oli työntekijältä erittäin asiatonta käytöstä ja tuo oli hyvittely
Samankaltainen kokemus viime jouluna toisesta liikkeestä, mies oli ostamassa veljelleen lahjaksi nahkahanskat eräästä parempaan pukeutumiseen painottuvasta liikkeestä ja kassalla myyjä kysyi törkeästi:
"Pannaanko pakettiin vai vedätkö käteen?"
Mieheni on hyvin pukeutuva, koulutettu työssäkäyvä keski-ikäinen mies, eikä todellakaan näytä miltään masturbaattorilta. Laitoin palautetta.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:33"]
Ei tiennyt että menee lahjaksi... T ap
[/quote]
No siksi se just kysyikin. Muutenhan hän olisi ottanut hintalapun muitta mutkitta pois.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:18"]Laita asiakaspalautetta, saat jotain kivaa sieltä ja ko myyjä joutuu puhutteluun. [/quote] Itse sain 5e lahjakortin Deliin Stokkan henkilökunnan törkeästä käytöksestä. Stokkan johtajakin myönsi, että oli työntekijältä erittäin asiatonta käytöstä ja tuo oli hyvittely
[/quote]
No mitä se teki? Me arvostellaan ihan rehellisesti tilanne, tuo "johtaja" nyt ei edes voi edes sanoa muuta kuin pahoitella ja hyvitellä, koska olet asiakas. Se on sen duuni.
Samankaltainen kokemus viime jouluna toisesta liikkeestä, mies oli ostamassa veljelleen lahjaksi nahkahanskat eräästä parempaan pukeutumiseen painottuvasta liikkeestä ja kassalla myyjä kysyi törkeästi:
Mieheni on hyvin pukeutuva, koulutettu työssäkäyvä keski-ikäinen mies, eikä todellakaan näytä miltään masturbaattorilta. Laitoin palautetta.
[/quote]
Höpsistä. Vanha kaupunkilegenda.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:35"]
[/quote]
Höpsistä. Vanha kaupunkilegenda.
[/quote]
No niin onkin, mutta ihan hauska ja voi olla että on tapahtunut ihan oikeasti joskus vuonna kaaaauan sitten. :)
maailman isoimpia ongelmia - palkinto vuodelta 2014 - organisaatio on vastaanottanut hakemuksenne.
tänä vuonna kilpailu on todella kovaa, erityisesti vauva-lehden av-palsta suomesta on yllättänyt organisaatiomme suurella osallistumisellaan.
voittajat julkistetaan joulukuun 28. kuluvana vuonna Suomen Porvoossa.
onnea kisaan!
A. Saukko, kilpailun Suomen organisaation pääsihteeri.
Aika fakiiri saa olla, jos ap:n kertomasta lauseesta ymmärtää välittömästi, että hintalapun saisi siinä kassalla pois.
Itse lähettäisin palautetta. Jos en muuta saisi aikaiseksi, niin edes sen, että myyjä oppii hieman suomen kieltä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:34"]Samankaltainen kokemus viime jouluna toisesta liikkeestä, mies oli ostamassa veljelleen lahjaksi nahkahanskat eräästä parempaan pukeutumiseen painottuvasta liikkeestä ja kassalla myyjä kysyi törkeästi:
[/quote]
Olipa vanha ja surkea.
Kunmmallisen herkkähipiäistä väkeä sitä onkin. Väen väkisin halutaan vääntää asiat ikäviksi. Pumpulissako olette eläneet.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:56"]
Kunmmallisen herkkähipiäistä väkeä sitä onkin. Väen väkisin halutaan vääntää asiat ikäviksi. Pumpulissako olette eläneet.
[/quote]
no av-mammojen normitouhua. nyhyy. nyhyy. kaaso ei tehnyt/teki. anoppi sanoi/ei sanonut. mies ei tehnyt / teki. naapurin koira. yhyy. alapäästä tuli sitä ja tätä. mies oli sika kun olen hormoonihuuruissani, mies on sika.
anoppi ja anopin joulu. naapurin setä. patriarkaatti. siskoni mies. minä minä minä. muissa vika. minä olen täydellinen.
paha sossu, paha maailma, pahat miehet , paha yhteiskunta, paha patriarkaatti.
naisissa ei ole vikaa. ok? listaa saa jatkaa. olkaatten hyvät. (naisissa ei siis ole vikaa)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:56"]
[/quote]
no av-mammojen normitouhua. nyhyy. nyhyy. kaaso ei tehnyt/teki. anoppi sanoi/ei sanonut. mies ei tehnyt / teki. naapurin koira. yhyy. alapäästä tuli sitä ja tätä. mies oli sika kun olen hormoonihuuruissani, mies on sika.
anoppi ja anopin joulu. naapurin setä. patriarkaatti. siskoni mies. minä minä minä. muissa vika. minä olen täydellinen.
paha sossu, paha maailma, pahat miehet , paha yhteiskunta, paha patriarkaatti.
naisissa ei ole vikaa. ok? listaa saa jatkaa. olkaatten hyvät. (naisissa ei siis ole vikaa)
[/quote]
Mene nukkumaan.
ja ongelmasi oli ? se että hinta varmistettiin?
se että joku vajakki ei ottanut toisen vajakin jättämää kallista pyyhettä tarjouskorista , jossa hinata oli 5.00 e?
jos tämä oli isoin ongelmasi , niin mieti niitä kaatopaikoilla romumetallia etisiviä lapsia.
joulusi saattaa olla asteen hienompi , kuin katulapsilla. ympäri maailmaa. osta ennemmin ikean pyyhe ja anna vaikka riistoa harrastavalle ulkomaan avulle se vuohi jonnekin kylään. kutistuuko itsetuntosi stockalla sen jälkeen ? paljonko sun cafe latte maksaa kerran päivässä/viikossa? oletko kitisijänä oikeutettu elämääsi ?
haluaisitko vaihtaa paikkaa delhin katulapsen kanssa? halajatko rio de janeiron faveloihin uudeksi vuodeksi ?
Ei nyt ihan oikeasti, palautetta tuon takia??Mietippä nyt toisenkin kerran asian "vakavuutta".
Hah, koomista jos se myyjä tosiaan tarkoitti kysyä että haluaako ap lahjaksi tulevasta tuotteesta hinnan pois vai jätetäänkö paikalleen ja sitten ap:n naama nyrjähti nurinpäin ja tuli tänne avautumaan törkeästä kohtelusta! :D
Paketoitiinko ap tuote siellä?