Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen?

Vierailija
13.10.2021 |

Koulu on tyhmä. Mikä on mieheni vialla, kerroin hänelle tänään syömään asuntolahuoneessani, koska vieressäni istuva asukas ahdisti, kirosi, kirosi ja uhkaili ja hän puhui itselleen ja nauroi minulle. Minun yhtiöni. Nunnat tiesivät tämän ja yrittivät pysäyttää hänet, mutta hän ei pysähtynyt, ja kun nunnat näkivät minun pelkäävän häntä, heidät pakotettiin syömään huoneessani, koska toisella asukkaalla oli oikeus syödä. ruokaa.
14 -vuotias tyttö. Miehelläni on hyvin vähän ruokaa, mikä tarkoittaa, että hän saa vain muutaman aterian. Se ei esimerkiksi hyväksy kasvien korvaamista ja pakottaa erityisesti miehet hankkimaan paljon lihaa, mutta vain naudanlihaa. Lihan tulisi aina olla valikossa sopivan jauhelihan kanssa. Toisaalta olen salaa korvannut puolet ellei koko naudanlihan soijajauhoista, ja mies tuskin huomaa makueroa, koska hän syö aina samalla toiveella. Olisi, jos potissa olisi jauhettua naudanlihaa tai vain jauhettua naudanlihaa soijalla. Mutta muut paikalliset sanovat, että se on edelleen pelottavaa. Hoitajat yrittävät pysäyttää hänet. Yhä useammat asukkaat sanovat pelkäävänsä asukkaiden käyttäytymistä ja että heidän pitäisi syödä yksin. huoneessasi. Onko totta, että tyranni syö ruokasalissa, kun taas toisten on syötävä yksin huoneessaan vain siksi, että he pelkäävät sitä? Eikö tyranni saisi syödä huoneessaan eikä muissa, jos hän ei tiedä miten käyttäytyä syömisen aikana? Pian vain yksi makuusali syö lounaan keittiössä, ja kaikkien muiden on ruokailtava omassa huoneessaan. Jos ateriassa on soijaa, miehelläni on ripuli. Ei mene kauaa aterian jälkeen, ennen kuin mies menee vessaan, käy hänen luonaan useita kertoja muutaman tunnin sisällä ja hänellä on ripulia yhä uudelleen ja uudelleen, ennen kuin hänen vatsansa rauhoittuu. Mikä on syy tähän? Joten ihminen ei tiedä, että hänen ruokansa sisältää naudanlihan sijasta soijaa, joten se ei todellakaan ole mielisairaus. Vanhempani menevät töihin klo 7.15 ja aion mennä kouluun. 7:30 Koulun alku: 8:00 ja minun on matkustettava 50 km aamulla ja 50 km iltapäivällä, mutta tuskin koskaan lähden, koska muut oppilaat häiritsevät minua ja opettajilla on ongelmia. Viha kun olin kipeä koulussa. Viimeinen
todistusten keskiarvo oli 6,1. En halua tai halua enää mennä kouluun. En ole koskaan käynyt tällä viikolla ja vain kaksi kertaa viime viikolla. Kävin siellä keskellä päivää ja itkin, kun muut oppilaat nauroivat minulle ja opettajille, koska minun ei tarvinnut ottaa koulua vakavasti, mutta en ymmärtänyt, mitä oli tapahtumassa. Ne ovat minulle liian vaikeita, ja esimerkiksi en ymmärrä matematiikkaa tai opi tai kirjoita uutta kieltä, kuten ruotsia ja englantia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini taas vauhdissa-

Vierailija
2/2 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto lopahti lukemiseen jo ensimmäisen pilkun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla