Mitä joululahjaksi vanhemmille joilla on jo kaikkea?
Vanhemmilla on kaikkea. Tänä jouluna ei ole varaa kalliisiin lahjoihin. Mieluiten yhteinen lahja.
Kommentit (7)
Unicefin sivuilla on semmonen juttu että voi ostaa vaikka 10 rokotetta afrikkalaisille lapsille tai huopia ja tommosta :) sitten se maksetaan siellä netissä ja sille henkilölle jolle ostaa sen nii hänelle menee postissa vissiin semmonen kortti että olet lahjoittanut 10 rokotetta senegaliin ja hyvää joulua. Mun mielestä fiksu idea ihmisille jolla on kaikkea ja ainakin minä osaisin kunnioittaa semmoista lahjaa. Riippuu tietenkin ihmisistä mitä osaa arvostaa jne
Hyväntekeväisyyslahja on hyvä vaihtoehto. Jos kuitenkin jotain muuta haluaisi antaa, niin lippuja elokuviin, teatteriin, konserttiin. Tai jotain pois kuluvaa, jotain tavallista parempaa syötävää tai juotavaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:46"]
Unicefin sivuilla on semmonen juttu että voi ostaa vaikka 10 rokotetta afrikkalaisille lapsille tai huopia ja tommosta :) sitten se maksetaan siellä netissä ja sille henkilölle jolle ostaa sen nii hänelle menee postissa vissiin semmonen kortti että olet lahjoittanut 10 rokotetta senegaliin ja hyvää joulua. Mun mielestä fiksu idea ihmisille jolla on kaikkea ja ainakin minä osaisin kunnioittaa semmoista lahjaa. Riippuu tietenkin ihmisistä mitä osaa arvostaa jne
[/quote]
blim ja sulla on sädekehä pään päällä. Ethän sinä ole mitään antanut vaan se, kenen lahjaan käytettävät rahat olen siihen laittanut.
Kerron sulle uutisen, et ole nyt yhtään parempi ihminen kuin eilenkään.
Itsekästä on antaa moinen lahja
Herkkukori. Kasaa sinne kaikkea hyvää ja tulee varmasti käytettyä. Esimerkiksi juustoja, juustolle sopivaa hilloa esim. viikuna, viini- tai glögipullo, kylmäsavuporoleikettä.
Voisitko vaikka leipoa pipareita tai tehdä jonkun laatikon joulupöytään? Mitään tavaraa tuskin kannattaa ostaa jos mistään ei ole puutetta?