Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään ylipainoista?

Vierailija
13.10.2021 |

Itse en tunne. Millaisia nämä ihmiset ovat?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia.

Vierailija
2/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Puolisoni. Ihana ihminen ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki palstalaiset.

Vierailija
4/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Lihavia on laidasta laitaan. Nuoret lihavat ovat masentuneita ja energiattomia yleensä, vasemmistolainen ideologia yleensä myös heillä vahvana. Vanhemmilla taas kertynyt painoa iän myötä, yleensä normaaleja ihmisiä.

Vierailija
5/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olin ylipainoinen kun olin raskaana. Olin aika tavallinen odottava äiti eikä persoonani muuttunut huomattavasti. RaSkauden jälkeen palauduin normaalipainoon, eikä painon muutos vaikuttanut juuri mihinkään. Yhdellä ystävälläni on ylipainoa ja hän sopii porukkaan siinä missä muutkin, eikä kukaan terve järkinen kohtele häntä poikkeasvasti.

Vierailija
6/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä korvessa ap asuu, kun ei yhtään ylipainoista tunne? Onko sinulla vaaka mukana kun liikut ihmisten ilmoilla?

Vierailija
7/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olemassa ylipainoa. Jokainen ihminen painaa juuri sen verran kuin painaa, eikä grammaakaan yli.

Vierailija
8/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hyi sentään!

Vierailija
9/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mm. äitini ja välistä veljeni on ollut ylipainoinen. Mieheni vanhemmat molemmat myös. Tuntemiani lihavia yhdistää useimmin sairastuminen ja liikunnan väheneminen. Osalla kyllä paino noussut hyvin maltillista vauhtia vuosikymmenten aikana.

Vierailija
10/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ylipaino" määritellään hollantilaisen huuhaa-astrologin keksimällä laskentakaavalla, jota lentoyhtiöt alkoivat käyttämään, jotta voisivat välttyä heitä vastaan nostetuilta oikeusjutuilta. Ei yksilön painolla ole vitunkaan väliä.

Vierailija
11/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Lähikaupan kassamyyjän. Yläkerran miehen. Ystäväni pojan. Ex-vaimoni. Yms

Vierailija
12/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse M 183/89 ja hieman kyllä turvottaa. Joku neljä kiloa pois olisi tavoitteena.

Vierailija
13/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Toinen on todella ihana ihminen ja toinen aivan kamala. Että tasapainossa mennään.

Vierailija
14/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin Prisman käytäviä lyllertää vaivalloisesti näitä kehopositiivisia ihrakasoja. Aina kun tulee penkki vastaan, niin istahtavat puuskuttaan. Ihan järkyttävän näköisiä....... Mutta ei ole ihme, että ovat semmoisia, kun katsoo mitä ovat mättäneet ostoskärreihinsä....

Vierailija
15/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien määrä  vain lisääntyy....

Vierailija
16/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Olen OK, useimmiten.

Vierailija
17/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä tuntee ihan itsestä alkaen. Kuten sanotaan, lihavat ovat leppoisia, mutta tämä pätee vain osaan. Osa on sitten katkeroituneita ihmisraunioita, että ovat kaikkea muuta kuin leppoisia. Tuntuu, että usein ylipainon määrä korreloi jossakin määrin tämän katkeroitumisen kanssa, eli kannattaa pitää siinäkin jokin tolkku.

Vierailija
18/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minä suomimammoja nähnyt, mutta en minä niitä tunne, koska on metoo

Vierailija
19/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkin Prisman käytäviä lyllertää vaivalloisesti näitä kehopositiivisia ihrakasoja. Aina kun tulee penkki vastaan, niin istahtavat puuskuttaan. Ihan järkyttävän näköisiä....... Mutta ei ole ihme, että ovat semmoisia, kun katsoo mitä ovat mättäneet ostoskärreihinsä....

Olen juuri tuollainen mutta ei kiinnosta toisten ostokset enkä kiinnitä niihin mitään huomioo. On siinä mielessä hyötyä tästä kohopositiivisuudesta. Ei mikään ihme että välillä vaan kyllästyy koko hevonpaskan kehonsa tarkkailuun ja kun ei tarvitse tarkkailla kehoaan niin ei ole pakkomiellettä tarkkailla muidenkaan kehoja tai ostoksia. 

Vierailija
20/22 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen mutta ei kiinnosta toisten ostokset enkä kiinnitä niihin mitään huomioo. On siinä mielessä hyötyä tästä kohopositiivisuudesta. Ei mikään ihme että välillä vaan kyllästyy koko hevonpaskan kehonsa tarkkailuun ja kun ei tarvitse tarkkailla kehoaan niin ei ole pakkomiellettä tarkkailla muidenkaan kehoja tai ostoksia. 

Itse puolestaan olen BMI 40 ja niin hyvässä kunnossa, että voittaisin edellisen kirjoittajan ainakin kahdeksassa urheilulajissa kymmenestä edes yrittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän