Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet menossa pommisuojaan, jossa vain kahdelle enää tilaa

Vierailija
10.12.2014 |

Miten toimit, jos sinun lisäksesi sinne on menossa suomalainen nuori pipopää tyttö ja hunnutettu musta nainen pienen sylivauvan kanssa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:02"]

Miten toimit, jos sinun lisäksesi sinne on menossa suomalainen nuori pipopää tyttö ja hunnutettu musta nainen pienen sylivauvan kanssa.

[/quote]

Menen sisään ja annan nuoren pipopään ja naisen vauvansa kanssa taistella viimeisestä paikasta keskenään. Jos he ovat tasaväkisiä, otan vauvan sisään ja jätän tytön ja naisen ulos.
[/quote] Nauroin :D

Vierailija
22/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:14"]

Antaisin muiden mennä, eihän me olla sodassakaan...

[/quote]

:D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luopuisin paikastani vapaaehtoisesti, jotta nuori tyttö ja äiti lapsineen saavat paikat. 

Vierailija
24/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja vauva!

Vierailija
25/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ikinä ei ole mitään tapahtunut eikä tule tapahtumaan, vaikka tanner tärisisi ja vieressä rytisisi, niin ikinä ei mitään ole tapahtunut.

Vierailija
26/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:05"]Nuori tyttö ja vauva :) (voin imettää vauvan ja nuoren on saatava elää kun on vielä kaikki kokematta).
[/quote]mut jos kahdelle tilaa
[/quote]

Minä ja vauva. Tosin vauva ei vie tilaa eikä happea kuten aikuinen.

Vierailija
27/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ikinä ei ole mitään tapahtunut eikä tule tapahtumaan, vaikka tanner tärisisi ja vieressä rytisisi, niin ikinä ei mitään ole tapahtunut.

Vierailija
28/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä pyhimyksiä

Vierailija
29/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipopää ja minä, antakaa anteeksi.

Vierailija
30/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin muualle. Minulla on ahtaan paikan kammo ja varmasti paremmat valmiudet selviytyä jossain erämaassa kuin noilla kahdella muulla.

Vierailija
31/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestönsuojan käyttökoulutuksen saanut henkilöstö tekee ovella päätöksen asiasta, ja sen mukaan mennään. Väkisin ei suojaan pääse, tulee vain turpaan ja pampusta päähän, joten tuossa ei ole hyötyä alkaa kenenkään etuilemaan.

Todellisuudessa kaikki mahtuvat, mitoitus ei ole niin tarkkaa että se olisi parin henkilön tarkkuudella.  

Vierailija
32/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:35"]

Pipopää ja minä, antakaa anteeksi.

[/quote] Ja sitten alkaa kuulua ihmisten joukosta: "sina rasisti, sina rasisti.

Vierailija
33/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:44"]

Väestönsuojan käyttökoulutuksen saanut henkilöstö tekee ovella päätöksen asiasta, ja sen mukaan mennään. Väkisin ei suojaan pääse, tulee vain turpaan ja pampusta päähän, joten tuossa ei ole hyötyä alkaa kenenkään etuilemaan.

Todellisuudessa kaikki mahtuvat, mitoitus ei ole niin tarkkaa että se olisi parin henkilön tarkkuudella.  

[/quote] Mutta jos oletetaan ettei sellaista henkilöä ole paikalla.

Vierailija
34/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vauva ja äiti lasketaan yhdeksi.
Minä taas en ole mailla halmeillakaan, en minä tiedä missä täällä on väestönsuoja minne mennä, eikä asia selviä ihan heti googlellakaan. Joskus haeskelin mutten tullut hullua hurskaammaksi.
Pitänee istua vaan portailla odottamassa.

Vierailija
35/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:02"]

[/quote] tietysti minä ja hunnutettu vauvan kanssA

Vierailija
37/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskaan sinne kyynelkaasupatruunan ja odotan tilan tyhjentymistä ja tuulettumista kunnes valtaan sen kokonaan itselleni. Kjäh kjäh.

Vierailija
38/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:14"]Pistäisin molemmat lihoiksi. Mustasta hunnusta ja sääriluista tekisin piraattilipun, jota liehuttaisin bunkkerin huipulla. Vastarintaliikkeen muodostuttua lähettäisin itseni ajassa taaksepäin ja veisin pommisuojaan pleikkarin, jolloin sinne ei mahtuisi muita kuin minä ja änäri.
[/quote]

Mutta jos matkustat ajassa taaksepäin, ja viet änärin mukaan, niin onko mahdollista, että tapat niin monta pommisuojaan mahtuvaa ihmistä, että et voi muodostaa vastarintaliikettä, eli et voi matkustaa ajassa taaksepäin viemään änäriä pommisuojaan?

Vierailija
39/39 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:44"]

[/quote] Mutta jos oletetaan ettei sellaista henkilöä ole paikalla.

[/quote]

Jos ei ole suojan käyttöä osaavaa henkilöstöä, enkä itsekään osaisi sitä käyttää, en menisi suojaan. Sinnehän tukehtuisi koko porukka, jos kukaan ei osaa käyttää ilmanvaihtolaitetta. Tai porukka jäisi loukkuun kun talo romahtaa suojan päälle, eikä kukaan tiedä mistä löytyy varatietunneli, ja kuinka sen kautta kaivaudutaan ulos. Tai miten käytetään viestintävälineitä, joilla varmistetaan että saadaan tieto milloin suojasta on turvallista poistua. Tai miten annetaan ensiapua. Ja jos ei ole vss-koulutuksen saaneita henkilöitä, ethän sinä voi tietää kuinka monta henkilöä suojaan voi sijoittaa, ja miten tulee toimia, että he pysyvät myös siellä hengissä.

Usko pois, silloin kun suoja otetaan sodanaikaiseen käyttöön, sille on koulutettu henkilöt ja niille varahenkilöt jotka tietävät mitä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi