Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jää jankkaamaan, eikä tajua, että ei vaan kiinnosta?

Vierailija
13.10.2021 |

Miksi jotkut miehet (tai toki naisetkin) jää jankkaamaan, vaikka saa pakit? Kuvitteleeko ne, että jos vaikka suostunkin. Vaikka oikeasti kiinnostaa entistä vähemmän kyseinen tapaus. Ja lopulta pakko laittaa estot. Silti saatetaan soitella tuntemattoman numeron kautta. Tämä sankari itse teki ensin oharit, kun piti olla treffit. Ei tullut paikalle, eikä edes ilmoittanut mitään. Seuraavana päivänä sitten taas kyseli milloin nähdään, ei edes pahoitellut edellistä päivää. Pari muuta tyyppiä ehdin kerran tavata ja ei itseäni kiinnostanut uudestaan nähdä. Mutta silti jaksetaan viikottain kysellä milloin nähdään, kunnes laitan eston. Ei tajuta edes sitä, että kerron että olen alkanut tapailemaan toista. Otetaan yhteyttä eri kanavia pitkin. Luojan kiitos ei tarvitse enää treffailla ketään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska epätoivo

Vierailija
2/2 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epätoivoinen varmaan kyllä. Mutta eikö silti ymmärrä ettei se häiriköinti mitään auta. Esimerkiksi kävin aiemmin treffeillä erään miehen kanssa. Oli ihan ok ja ajattelin että ehkä uudestaankin voisi nähdä. Mieskin sanoi että ollaan yhteyksissä. Laitoin myöhemmin viestiä, lähinnä kysyin kuulumisia. Mies ei vastannut mitään. Ja viikon päästä oli poistanut mut. Mutta ei tullut mieleenkään alkaa pommittaa, kun ei vastannut. Tai kaivaa sen somea tms sen jälkeen kun oli mut poistanut. Ja itse olen kuitenkin näille miehille edes jotain laittanut, enkä vaan ghostannut. Mutta onko tää nyt yleistäkin, kun näin monen kanssa käynyt samoin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi