Apua mitä joululahjaksi 25 vuotiaalle miehelle?
?
Kommentit (9)
Itse ostin 26-vuotiaalle miehelleni kolme paitaa, olohousut, boksereita, kitaraan vahvistimen, tv-sarjan boksin jossa kaikki kaudet, kirjan omasta mielenkiinnon kohteestaan, aamutossut ja pleikkapelin :)
26 vuotiaalle miehelle ostin Barcan pelipaidan, Teemu kirjan, Policen teräksisen ranneketjun ja 2 tpaitaa :) voi olla että hankin vielä perus naamanhoito kamppeet aftershavit yms..
Itse ostin 27-vuotiaalle avomiehelleni IWC:n kellon yhdistetyksi joulu- ja valmistujaislahjaksi. Pitkään hän on erästä mallia harkinnut, joten ajattelin yllättää. :)
max 100€ mieluusti, ajattelin myös boxereita tosi vaikea keksiä kyllä :( aikaisempiva vuosina olen ostanut hajuvettä ja jtn muuta turhaa... ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:15"]
max 100€ mieluusti, ajattelin myös boxereita tosi vaikea keksiä kyllä :( aikaisempiva vuosina olen ostanut hajuvettä ja jtn muuta turhaa... ap
[/quote]
No lol, jätä ostamatta mieluummin jos budjetti on tuo. Anna vaikka lämmin hali.
Itse ostin (miehen toiveesta) muutamia hyviä boksereita (Emporio Armani), Ratia kylpytakin, suosikkisarjan dvd-boksi ja lemppari suklaata. Todella hankalaa keskiä lahjoja miehille!