Pitäisikö ottaa permanentti?
Ensi viikolla mulla olisi kampaajalle aika. Hiukseni on aika hyvin kasvaneet eikä huvittaisi näin pyöreäposkisena niitä leikatakkaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on hiukset hyvässä kunnossa, koska permanentin jälkeen eivät ole. Hyvässä lykyssä niitä ei ole ollenkaan.
On ne nyt hyvässä kunnossa, mutta luultavasti vaan värjäytän ja vähän leikkautan.
Millaista kampausta olet hakemassa, miten käsitellyt hiuksesi ovat nyt?
Permanenttikäsittely kuivattaa hiusta ja käsiteltyjä hiuksia joutuu myös pesun jälkeen usein asettelemaan, ei ole siis välttämättä wash ’n go kampaus
Vieläkö ihmiset ottaa permanentteja? Olivat muodissa joskus 20-30v. sitten
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 30-40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on hiukset hyvässä kunnossa, koska permanentin jälkeen eivät ole. Hyvässä lykyssä niitä ei ole ollenkaan.
Höpöhöpö. Otan aina joskus permiksen, mulla on aika ohut hiuslaatu. Ei ole kärsinyt tukka. Permisen yhteydessä tehdään olaplex-hoito siloittamaan hiusta. Ne aineet on nykyään aika erilaisia kuin joskus kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Otan aina joskus permiksen, mulla on aika ohut hiuslaatu. Ei ole kärsinyt tukka. Permisen yhteydessä tehdään olaplex-hoito siloittamaan hiusta. Ne aineet on nykyään aika erilaisia kuin joskus kasarilla.
Permanenttiin käytettävät pääaineet itsessään ovat hyvin todennäköisesti lähes samanlaisia kuin silloin kasarilla.
Sen sijaan permanenttia ei enää tehdä joka asiakkaan hiuksiin (hyvin paljon vaalennettu hius ei usein kestä lisäkäsittelyjä) ja hiuksia hoidetaan myös enemmän / erilaisilla aineilla (myös tosiaan mainitsemasi olaplex ja muut vastaavat).
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olen ottanut elämässäni lukuisia permanentteja ja koskaan ei ole tukka vielä lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Olet pudonnut kärryiltä, permanentteja otetaan tosi paljon nykyään. Ap:lle tiedoksi, minulla on kohtalaisen pitkät hiukset ja otan permanentin silloin tällöin, hiukset on paljon tuuheamman oloiset, eikä rasvoitu herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 30-40 vuotta sitten.
Ja tässä toinen kärryiltä pudonnut.
Permanenttia varten pitää varata erillinen aika. Jos olet varannut ns normaalin ajan kampaajalle, niin et välttämättä saa silloin permanenttia, jos ei ole etukäteen sovittu. Kaikki kampaajat ei edes tee permanentteja enää, se on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Permanenttia varten pitää varata erillinen aika. Jos olet varannut ns normaalin ajan kampaajalle, niin et välttämättä saa silloin permanenttia, jos ei ole etukäteen sovittu. Kaikki kampaajat ei edes tee permanentteja enää, se on taitolaji.
Mikä on ”normaali” aika? Eikö aina ole tapana aikaa varattaessa sanoa mitä haluaa hiuksilleen tehtävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Permanenttiin käytettävät pääaineet itsessään ovat hyvin todennäköisesti lähes samanlaisia kuin silloin kasarilla.
Sen sijaan permanenttia ei enää tehdä joka asiakkaan hiuksiin (hyvin paljon vaalennettu hius ei usein kestä lisäkäsittelyjä) ja hiuksia hoidetaan myös enemmän / erilaisilla aineilla (myös tosiaan mainitsemasi olaplex ja muut vastaavat).
Ai jaa. No noin mun kampaaja sanoi, että aineet on paljon hellävaraisempia luin muinoin.
Olen kanssa miettinyt että haluaisin ehkä joko suoristuspermanentin tai kiharat, mutta tällä hetkellä kasvatan otsatukkaa pois niin en tiedä saako tähän...
AP, jos olet pyöreäkasvoinen, kiharat saattaa pyöristää naamaa vielä lisää.