Hävetti olla suomalainen tursti tallinnalaisen hotellin aamiaisella!
Viereisessä pöydässä istui arviolta noin 30-vuotias kehopositiivinen nainen, jolla oli kolme lasta. Äiti keräsi pöydän täyteen syötävää ja juotavaa, joista käyttöön meni vain murto-osa. Alle kouluikäiset lapset leikkivät ruoan kanssa: paiskoivat sitä pitkin lattioita ja pöydän allekin. (Lasten äiti ei puuttunut asiaan millään tavalla.) Aikansa touhuttuaan äiti lähti lastensa kanssa pois ja jätti kylmän rauhallisesti melkoisen sekasotkun taakseen, jota hotellin pari työntekijää saapui siivoamaan huokaillen. Että tällainen syyslomamatkakokemus.
Mikä saa jotkut ihmiset käyttäytymään noin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minua hävetti Tallinnassa asuessa olla suomalainen. Suomalaiset miehet ovat sikailuillaan saaneet sen aikaan. Ihan itsekkin todistin tätä päivittöin ennen koronaa. Perskännissä sikailua, naisten huòrittelya ja pllun vonkaamista rahasta. Ihan teidän ansiotanne on meidän poro- nimitys.
Finni olisi parempi nimitys. Finnilandia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia saa hävetä kyllä muuallakin kuin Tallinnassa.
Minua ei ole koskaan hävettänyt suomalaisuuteni enkä ole hävennyt muiden puolesta. Pahimmat sikailijat tulevat muualta kuin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hävetti Tallinnassa asuessa olla suomalainen. Suomalaiset miehet ovat sikailuillaan saaneet sen aikaan. Ihan itsekkin todistin tätä päivittöin ennen koronaa. Perskännissä sikailua, naisten huòrittelya ja pllun vonkaamista rahasta. Ihan teidän ansiotanne on meidän poro- nimitys.
Kyllä. Suomalaiaet miehet on järkkyjä. Punanaamaisia turpeita örisijöitä perskännissä.
Olen asunut Virossa, kun opiskelin Tartossa. Tuli käytyä Tallinnassa usein, kun kotiin matk6stin.. Ja tämä on niin totta. Suomalaisten maine Virossa on Suomalaisten miesten ansiota. Hävetti olla Suomalainen. Minulta kysyttiin usein, että.miksi Suomalaiset miehet juo noin paljon viinaa?
Mikset osaa kirjoittaa suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suomalaiaet miehet on järkkyjä. Punanaamaisia turpeita örisijöitä perskännissä.
Niinhän me olemme, nöf, nöf. Onneksi suomalaiset naiset ovat ulkomaillakin tyylikkäitä, hyvin pukeutuneita, hyväkäytöksisiä ja siveitä.
Ja hoikkia fitnesskissoja.
Tommosten kyyläraportoijien takia tilaan AINA aampalan huonepalvelusta. Saan syödä ihan rauhassa kylpytakki päällä ja lukea samalla uutisia. Virossa se maksaa pari euroa ja on sen arvoista verrattuna siihen, kun maanmiehet ja -naiset kyylää mitä kukakin syö ja paljonko painaa
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on kyllä paska maine kaikkialla Euroopassa.
Höpö höpö. Suomalaisia on niin pieni prosentti matkaajista, että heitä ei edes huomata ja valtaosa esiintyy tyyliin, anteeksi että olen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Virossa, kun opiskelin Tartossa. Tuli käytyä Tallinnassa usein, kun kotiin matk6stin.. Ja tämä on niin totta. Suomalaisten maine Virossa on Suomalaisten miesten ansiota. Hävetti olla Suomalainen. Minulta kysyttiin usein, että.miksi Suomalaiset miehet juo noin paljon viinaa?
Itse asiassa virolaismiehet juo viinaa enemmän kuin suomalaiset. Ja kuolevat aiemmin, nimenomaan viinaan.
Ja mitä tulee virolaisten maineeseen Suomessa... tarvitseeko edes sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryssilläkin on suomalaisille oma terminsä, meinaa suunnilleen ojassa örisevää kännistä sikaa
Hehän itse ovat tyylikkäitä, siistejä ja hyväkäytöksisiä. Osaavat odottaa vuoroaan, eivätkä leveilevät rahoillaan, kyllä silloin voi toista arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei puolestaan kiinnosta tippaakaan muiden suomalaisten tekemiset. Häpeäminen muiden teoista saa aina nauramaan ainoastaan. Mitä tulee virolaisiin niin rahan hekin tuntevat ja koronan myötä porojen huutelu loppui. Nöyrästi palvelevat jokaista turistia joka maassa ja suomalaisten arvo on taas korkealla koska muut eivät juurikaan ole vielä maahan palanneet. Ehkä oppivat edes hetkeksi miten tärkeitä suomalaiset heille lopulta ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan itse tehnyt kaikkesi pitääkseni moista mainetta yllä. Itse ole huomannut, että suomalaisten maine on lähinnä kitupiikin maine, koska emme yleensä osta turhaa turistikrääsäänylihintaan, jos emme tarvitse sitä.
Suomalaiset voivat kuolla viinaan mutta Virossa kuollaan joko viinaan tai aidsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan itse tehnyt kaikkesi pitääkseni moista mainetta yllä. Itse ole huomannut, että suomalaisten maine on lähinnä kitupiikin maine, koska emme yleensä osta turhaa turistikrääsäänylihintaan, jos emme tarvitse sitä.
...pitääksesi.... + anteeksi muutkin autocorrect-virheet....
Miten naisen ulkonäkö siihen vaikutti? Oliko pakko sanoa ulkonäöstä? 🙄
Asun pk-seudulla, mutta en ole vielä koskaan käynyt Tallinnassa. Aikaisemmin en kehdannut lähteä, koska liikkeellä oli niin hurjia juttuja kännissä toikkaroivista suomalaisista. Nyt jo harkitsen, koska meno ei ilmeisesti ole niin järkyttävää.
Ei-koronavapaata reissua heikäläisille ensi kerralla.
Niinhän me olemme, nöf, nöf. Onneksi suomalaiset naiset ovat ulkomaillakin tyylikkäitä, hyvin pukeutuneita, hyväkäytöksisiä ja siveitä.