HUHTIKUISET tapaamaan Helsingissä?!
Moi!
Tuli mieleeni muiden tapaamisista lukiessa, että josko me huhtikuisetkin treffattais vauvoinemme jossain, mitä olette mieltä??
Varmaan Helsingin keskusta olisi paras paikka, sinne kun pääsee kätsästi vaikka vähän kauempaa (itse olisin tulossa Nummelasta päin).
Vastatkaa, jos on innostusta!! Musta olisi mukava nähdä muita äitejä ja samanikäisiä pikkuisia kun oma on!!
Sannima & poika 4kk 1vk
Kommentit (29)
sopii myös meille jos ei olla sairaalassa (siis koko elämä on nykyään tuolla sairaala-varauksella...)
Peppinetta, minä otan esikoisen mukaan! Lahjon hänet pysymään paikallaan pillimehulla ja pullalla (näin siis toimii hammaslääkäri-äiti...);)
L
Reilun viikon päästä nähdään, kivaa!
Merkkaan huhtikuisten pöydän vaikka vaaleansinisellä nallella, joka on matkassa mukana joka tapauksessa.
Ja sovitaanko niin, että kuka nyt ekaks paikalla onkaan, niin nostaa keskelle pöytää jonkun lelun merkiksi, niitä on ehkä kaikilla mukana kumminkin. (Vaikka niitä on ehkä muillakin pöydillä...)
Pik. näk!
Sannima & poika (tapaamispäivänä 5kk!)
Täällä yhden huhtikuisen äippä kyselee, että saako lyöttäytyä mukaan? Olen enemmänkin taustaillut, mutta olisi niin mukava tavata samanikäisten vaavien äitejä. Kaveripiirissä kun ei juuri lapsia ole.
Elikäs tietty kaikki kynnellekykenevät ovat tervetulleita mukaan! Sen mukavampaa mitä enemmän huhtihurmureita pääsee mukaan tulemaan!
Nostan kun Pesukarhu kyseli tuolla toisessa pinossa! Kivaa, jos pääset mukaan!! Ja muitakin mukaan kutka vaan pääsette! Nähdään pian!
Sannima & poika n.5kk
Minulla on koko loppu syyskuu ohjelmaa täysi, mutta seuraavaan " miitinkiin" koetan sitten päästä!
Hauskaa tapaamispäivää teille!!
Niksu
Elikäs huomenna olisi sitten tapaaminen! Tosi mukava nähdä joukko saman ikäisiä vauveleita =)
Sopii myös meille. Mekin tulemme ehkä hiukan myöhässä, max 0,5h.