Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reima talvitakki 134 cm pojalle - otanko 140 vai 146 cm?

Vierailija
10.12.2014 |

Siinä se kysymys jo tulikin, eli olen ostamassa pojalle Reiman talvitakkia (Tegmen). Poika on nyt 134.5 cm pitkä. Haluan että takki menisi vielä ensi talvenakin. Olin jo tilaamassa 146 kokoisen, mutta ajattelin kuitenkin kysyä ensin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika on mallia hoikka niin tänä talvena tuo isompi koko on kuin säkki päällä mutta menee sitten varmasti ensi talvena...jos säilyy ehjänä.

Vierailija
2/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

140. ne on jättejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua. Onko se sun lapsi vai kenen? Jos se on sun niin lähetä se poikas viikoksi meille niin mä vaatetan sen jos oma äiti ei siihen kykene.

Vierailija
4/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman koot on "alkaen", joten tuo 140cm on tänätalvena tosi reilu kooltaan.

Vierailija
5/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko Ap itsellesinkin yli 15 cm liian pitkiä puseroita tai housuja?

Vierailija
6/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. kannattaisi ottaa 134 ja ostaa ensi talvena sitten numeroa isompi. ne on isoja.

Vierailija
7/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille!

Ja teille ihmetelleille: (1) tarkoitus on ostaa takki joululahjaksi, joten en voi ottaa poikaa mukaan kokeilemaan. (2) Tilaan takin netistä joten en pääse edes itse hiplailemaan. (3) Reiman ulkovaatteista itselläni ei ole lainkaan kokemusta (kuinka isoja käytännössä ovat). (4) Ja 6:lle: tietääkseni en tule enää tässä iässä kasvamaan, joten kasvuvaraa en omiin vaatteisiini jätä.

Kommentienne perusteella en siis ainakaan osta 146:a. 140 varmaan sitten, onneksi on vaihto/palautusoikeus :)

Vierailija
8/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se pienempi, tai jopa 134cm. Meillä ainakin kun on ostettu kasvun varaa niin on jouduttu sitten ostamaan vielä se pienempikin koko. Kyllä lapsillekin pitää olla oikean kokoiset vaatteet, varsinkin jos on takki ja housut. Haalareissa vielä menee yksi koko liian isokin mutta takit on sellaisia pusseja liian isoina että varmasti on hankalaa lapsellakin. Meillä 130cm poika ja kaikki 140 kokoiset järkyttävän isoja, 134cm kokoisetkin reiluja. Käytössä on nyt 128cm Ticketin toppatakki ja sekin näyttää vielä isolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme