Jos miehesi ystävistä joku on homo
Oletko mustasukkainen vai haluatko itsekin ystävystyä sen kanssa? Mua hämmentää kun yleisesti naiset on sitä mieltä että homot on ihania, mutta itse olen kokenut vaan vihaa ja dissausta? Haluaisin kuulla ihan oikeiden ihmisten mielipiteen eikä mitään median siloteltua kuvaa. Pelkäätkö että yritän iskeä miehesi vai olenko ihan ok kamu?
Kommentit (11)
Ei mun mies onneks hinttien kanssa kaveeraa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:26"]Ei mun mies onneks hinttien kanssa kaveeraa.
[/quote]
Ahdasmielisyyttä ilmassa
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:26"]
Et ole ok kamu
[/quote]
Miksi en? Mulla onpoikaystävä enkä halua miehestäsi mitään sellaista.
Suhtaudun ihan samalla tavalla kuin muihinkin mieheni ystäviin, sukupuolesta riippumatta.
Ajattelin vaan, kun tähän mennessä olen itse saanut vain tappouhkauksia ja muuta hämärää. Ystävät on tosi tärkeitä ja rakkaita, mutta en kyllä niiden kanssa panisi. :)
Miehellä ei ole homoystäviä. Mun kautta on tutustunut pariin aika räikeäänkin tapaukseen, jotka ovat höpsähtäneet mieheni miehykkyydestä, äijyydestä. Alussa yrittivät iskeäkin.. Sitten mieheni ärtyi heihin ja sanoi, etteivät ole tervetulleita meille, jos eivät osaa käyttäytyä. Ihan asiasta sanoi. Toinen oppi kerrasta ja ovat ok väleissä. Toisella kesti ymmärrys pidempään ja vieläkin vaivihkaa huokailee muka leikillään mieheni perään.
Eli yritän sanoa sitä, että muijat voisi tunkea mustasukkaiset pelkonsa vaikka syvälle perseeseensä ja luottaa siihen omaan mieheensä edes!
Mieheni joskus kertoi homosta työkaveristaan, että on hyvä tyyppi.
Olin oikeasti tosi iloinen tästä, sillä ennemmin mieheni oli vaikuttanut hieman homofobiselta.
Ei olisi ongelma, tietenkään. Toivottavasti nuo jotkut vastaajat on trolleja.. mutta ei pakosti ole, jos kerran livenäkin olet tuollaista kokenut. Uskomatonta.
Suhtaudun häneen ihan niinkuin muihinkin miehiin.