Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri oli kieltänyt lapsiaan hakemasta meiltä karkki-vai-kepponen karkkia :(

Vierailija
31.10.2014 |

Tultiin äsken lapseni 3v kanssa kaupasta kotiin. Viereisestä talosta isä ja lapsi 5v tuli ovesta ulos samaan aikaan. Lapsi 5v kertoi lujaa huutaen, että "olivat hakeneet karkkia tuolta, tuolta ja tuolta." Osoitellen sormilla rivari-ja omakotitalojen ovia ihan näissä kolmessa muussa lähinaapureissa. Jatkoi että " me ei saatu lupaa tulla teille".  Mä olin vaan, että ahaa. En saanut sanaa suustani, kun pahoitin niin mielen. Samaan aikaan lapsen isä harppoi autolle. Kuuli kyllä mitä lapsi puhui. Lapsi meni siitä perässä. Ikinä aiemmin ei tämä 5v ole mulle puhunut. Nyt halusi tiedottaa yhtäkkiä tämän. Naapuri muuttanut tuohon kesällä. Niillä on 5v ja 2v lapset. Ei juurikaan tutustuttu, mutta pyydettiin lapseni synttäreille loppukesällä. Eivät tulleet, kun olivat vatsataudissa tms.

Ikävää, että naapurin lapsi luulee meidän kieltäneen meille tulon :( . Tottakai meille olisi voinut tulla myös.

Mitä tästä pitäisi ajatella?

t. yksi surullinen naapuri

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:21"]

Me kävästiin vaan kaupassa 10min. Meillä oli kaikki valot päällä. Ei kyse ollut siitä, että eivät tulleet koska emnme olleet kotona. Vaan kyse oli siitä, että vanhemmat olivat KIELTÄNEET tulemasta meille.

[/quote]

Vanhemmat olivat kieltäneet, koska te ette olleet kotona! Siis "älkää menkö soittamaan Niemisten ovikelloa, siellä ei olla kotona".

Toisaalta jos olisit naapurini, kieltäisin lapsia ihan periaatteen vuoksi tulemasta lähellekään sinua. Kaltaisesi ihmiset on todella rasittavia naapureita.

[/quote]No oli aika ikavasti sanottu. Et varmasti tunne ap:ta kyllin hyvin tehdaksesi paatelmia hanesta. Mina myos herkasti pahoitan mieleni....ehka olet itse joku kovis

Vierailija
2/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut: Harmi kun et saanut tulla, kun meillä on aina varattu karkkia keppostelijoille. Ja paaaaljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että se harppova äijä ei tykkä teistä ja se on mahdollista täysin vaikka mitään syytä ei olisi! Siksi niillä oli kesälläkin vatsatauti eli anna olla. Ovat siis mulkkuja!

Vierailija
4/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:51"]

No minä olen aloittajan puolella.Kyllä siihen nyt täytyy joku syy olla kun kieltää lapsiaan menemästä jollekin tietylle ovelle,kun asutaan samassa talossa.Olisin varmaan hihjkaissut että kertokaa mikä vika meillä.......

[/quote]

Ja minä olisin vastannut, että sellaisten oville ei mennä, joissa ei olla kotona.

Mitä siihen olisit hihkaissut?

Vai olisiko kiva, jos ne pennut tekisi kepposen, naarmuttaisi vaikka teidän auton.

Vierailija
5/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille olisi pitänyt tulla, kun ketään ei ole kotona? Kerroit tulleesi kaupasta, joten mikä ihmeen ilo sinulle olisi tullut siitä, että lapset olisi soittaneet ovikelloa, eikä kukaan tule avaamaan?

Vierailija
6/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta sinä pahoitit mielesi turhasta. Todennäköisesti kysymys on ollut vain siitä, että naapuriperheen vanhemmat ovat tunteneet paremmin ne kolmessa muussa talossa asunutta perhettä ja ovat tienneet, että ne eivät pahastu, jos lapset menevät sinne kerjäämään karkkia. Sanot itsekin, että et ole juurikaan tutustuneet ko. perheeseen. En minäkään päästäisi lapsiani kerjuulle perheisiin, joita en tunne tosi hyvin, koska tiedän monen vanhemman harmistuvan siitä, jos heidän ovensa taakse tulee karkkia kerjääviä lapsia.

Vierailija
7/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävästiin vaan kaupassa 10min. Meillä oli kaikki valot päällä. Ei kyse ollut siitä, että eivät tulleet koska emnme olleet kotona. Vaan kyse oli siitä, että vanhemmat olivat KIELTÄNEET tulemasta meille.

Vierailija
8/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja tuossahan kolmonen juuri selitti sinulle todennäköisimmän syyn, miksi vanhemmat olivat kieltäneet. Miksi siitä pitää pahastua?

Vierailija
9/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aloittajan puolella.Kyllä siihen nyt täytyy joku syy olla kun kieltää lapsiaan menemästä jollekin tietylle ovelle,kun asutaan samassa talossa.Olisin varmaan hihjkaissut että kertokaa mikä vika meillä.......

Vierailija
10/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vanhemmat olivat kieltäneet, koska te ette olleet kotona! Siis "älkää menkö soittamaan Niemisten ovikelloa, siellä ei olla kotona".

Toisaalta jos olisit naapurini, kieltäisin lapsia ihan periaatteen vuoksi tulemasta lähellekään sinua. Kaltaisesi ihmiset on todella rasittavia naapureita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi