Rannekello miehelle, APUA :)
Palstalaiset mikä olisi hyvä kellomerkki 30-vuotiaalle miehelle. Hakusessa tyylikäs, mutta rento (ei kuitenkaan mikään sport-malli) kello. Miehen perustyyli farkut ja kauluspaita. Kellon hinta n. 200 e.
Kiitos :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Patek Philippe
Ai tuommoinen? https://www.laatukellot.fi/patek-philippe-grand-complications-sky-moon-…
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähiaikoina on tullut esille useampia yrityksiä jotka mainostavat myyvänsä monen tuhannen euron kelloja vain muutamalla sadalla eurolla, kuten filippo loreti. Olen tehnyt hieman vertailua ja ostellut testin vuoksi näiltä yrityksiltä kelloja, ja olen niitä verrannut omistamiini brändikelloihin (omega ja tag heuer). Tulin tulokseen että ei voi aivan verrata näitä uusia tulokkaita vanhojen konkarien laatuun. Arvoltaan lähimmäksi lupaustaan mielestäni pääsi tämä kauppa, joka lupaa myydä parasta mahdollista laatua hintaan nähden. Myy muutamilla kympeillä tai satasilla kelloja, joiden laatu on huomattavasti parempaa kuin mitä muualta saa samaan hintaan. Jos jotain suosittelisin, niin vanhoja kunnon merkkikelloja, tai jos etsit modernimpaa kelloa niin yllä mainitsemani kauppa on hyvä. Samaa ei voi sanoa monesta uudesta kellomyymälästä, kuten daniel wellington tai mvmt.
Hyvä vinkki vajaa neljä vuotta vanhaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Selkeä numerointi, vaalea tausta, mustat numerot, mustat viisarit. Safiirilasi (ei naarmuunnu). Vedenkesto 100 metriin asti, teräsranneke. Yksinkertainen päivyri. Ei ylimääräisiä hilpatintoimintoja. Hillitty kultaus koristeena. Nämä ovat sellaisia varman päälle-kriteereitä.
Jos mä joutuisin 100 metrin syvyyteen, niin olisin kyllä huolissani ihan jostain muusta kuin kellon vedenpitävyydestä.
Kannattaa ostaa vartsikello pysyy paremmin ajassa.
Nyt lähiaikoina on tullut esille useampia yrityksiä jotka mainostavat myyvänsä monen tuhannen euron kelloja vain muutamalla sadalla eurolla, kuten filippo loreti. Olen tehnyt hieman vertailua ja ostellut testin vuoksi näiltä yrityksiltä kelloja, ja olen niitä verrannut omistamiini brändikelloihin (omega ja tag heuer). Tulin tulokseen että ei voi aivan verrata näitä uusia tulokkaita vanhojen konkarien laatuun. Arvoltaan lähimmäksi lupaustaan mielestäni pääsi tämä kauppa, joka lupaa myydä parasta mahdollista laatua hintaan nähden. Myy muutamilla kympeillä tai satasilla kelloja, joiden laatu on huomattavasti parempaa kuin mitä muualta saa samaan hintaan. Jos jotain suosittelisin, niin vanhoja kunnon merkkikelloja, tai jos etsit modernimpaa kelloa niin yllä mainitsemani kauppa on hyvä. Samaa ei voi sanoa monesta uudesta kellomyymälästä, kuten daniel wellington tai mvmt.