Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ikinä saanut emätinorgasmia

Vierailija
10.12.2014 |

Ei ole ollut edes lähellä. Olenko siis huono seksissä? !

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tosiaankaan ole. :) Oma kokemukseni on, että e-orgasmi tulee harvoin ihan pelkän yhdynnän voimalla. Itse saan sen parhaiten niin, että pitkin seksiä/itsetyydytystä kosketan tai mies koskettaa välillä klittaa, välillä emättimen eri alueita. Mitä enemmän emätintä koskettaa pitkin matkaa, niin sitä todennäköisemmin tuleva orgasmi tuntuu myös siellä. Kaikista parhaat orkut tuntuvat sekä klitassa että emättimessä + välilihassa.

Vierailija
2/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin saan itsekin, vaikka pitkä suhde takana saman miehen kanssa. Vaatii oikean tunnelman ja oikean asennon ja tietysti miehen pitää tietää, miten tehdään eli ollaan juuri oikeassa kulmassa. Klitorisorgasmeja voin saada useita peräkkäin ja kiihottua taas, mutta emätinorgasmi on sen verran vahva kokemus, ettei voi enää jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se suhteen kestosta (12v) tai asennoista ole kiinni, eiköhän tässä kaikki asennot olla kokeiltu. Ehkä sitten tosiaan olen vain epäseksuaalinen. Ap

Vierailija
4/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pelkän yhdynnän voimalla en saa mitään orkkua, ei ole ollut edes lähellä. Ap

Vierailija
5/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:05"]

No et tosiaankaan ole. :) Oma kokemukseni on, että e-orgasmi tulee harvoin ihan pelkän yhdynnän voimalla. Itse saan sen parhaiten niin, että pitkin seksiä/itsetyydytystä kosketan tai mies koskettaa välillä klittaa, välillä emättimen eri alueita. Mitä enemmän emätintä koskettaa pitkin matkaa, niin sitä todennäköisemmin tuleva orgasmi tuntuu myös siellä. Kaikista parhaat orkut tuntuvat sekä klitassa että emättimessä + välilihassa.

[/quote]

No mutta eihän se ole mikään emätinorgasmi! Sen saa nimenomaan pelkästä yhdynnästä. 

Ap. voi olla, että tämä koskee vain minua, mutta minulla on niin, että saadakseni emätinorgasmin, klitoris ei saa saada yhtään kiihotusta. Älkää siis koskeko siihen ja valitkaa sellainen asento, ettei mikään osu siihen. 

Olen sikäli huono neuvomaan, että saan emätinorgasmin vain yksin dildon kanssa, mutta ehkä tuo voisi onnistua miehenkin kanssa. Minä en pysty saamaan miehen kanssa minkäänlaista orkkua, koska en pysty luottamaan keneenkään niin paljoa, mutta samalla tekniikalle se voisi sinulle onnistua?

Vierailija
6/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:05"]

[/quote]

No mutta eihän se ole mikään emätinorgasmi! Sen saa nimenomaan pelkästä yhdynnästä. 

Ap. voi olla, että tämä koskee vain minua, mutta minulla on niin, että saadakseni emätinorgasmin, klitoris ei saa saada yhtään kiihotusta. Älkää siis koskeko siihen ja valitkaa sellainen asento, ettei mikään osu siihen. 

Olen sikäli huono neuvomaan, että saan emätinorgasmin vain yksin dildon kanssa, mutta ehkä tuo voisi onnistua miehenkin kanssa. Minä en pysty saamaan miehen kanssa minkäänlaista orkkua, koska en pysty luottamaan keneenkään niin paljoa, mutta samalla tekniikalle se voisi sinulle onnistua?
[/quote]
Ei hitto, pakko mennä dildon kanssa kokeilemaan, mies sai jo aamulla.