Minkälaisia heijastimia teidän lapsilla ja nuorilla on?
Kommentit (9)
Teinillä on urheilumallin takissa jotain heijastintereitä ja repussa roikkuu vetoketjussa irtoheijastin. Pyöräsä on sellainen sammakkovalo, joa siis on lenkillä irroitettavissa.
Olen laittanut teinin repun hihnoihin heijastavaa tarranauhaa. Olen kutonut lapaset heijastavasta langasta. Valitettavasti se lanka on akryyliä. Saisivat tehdä samanlaista villalangasta. Narussa roikkuvat tippuvat aina jonnekin.
Heijastinliivit on lapsilla. Itse autoilijana ainakin huomaan, että ne on parhaimmat, näkyvät kauas. Liivit on niin kevyet, että ne voi ottaa pois ja laittaa taskuun jos ei tarvitse.
Lisäksi ollaan ripoteltu maailmalle sellainen määrä tavisheijastimia, jotka ei vaan pysy vaatteissa, että niitä ei jaksaisi enää ostella.
On heijastimet. Teini myös KUULUU aika ajoin.
Pienemmällä on valmiiksi ommellut heijastinnuhat vaatteissa ja teinille laitoin heijastimen hihaan mutta äskettäin siinä roikkui enää vaan naru niin oli ottanu senkin pois.
Keltainen sinisellä raidalla. Kerro nyt, mitä tällä tietoiskulla meinaat tehdä?
Luin ammattiautoilijan jutun ja aattelin kysästä onko teidän jälkeläisillä heijastimet. ap.
Heijastinliivi. Asumme maalla. Saa ottaa bussissa pois kouluun mennessä. Teini-ikäinen.