Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaetaan kokemuksia yksinäisyydestä

Vierailija
13.10.2021 |

Aloitan: Muutama hyvä ystävä, jotka asuu kaukana. Etäinen oman perheen kanssa, ei lapsia. Huono luottamus ihmisiin, tuntuu kuin olisin lasihuoneessa, yhteys toisiin on saavuttamattomissa. Yksinäisyyden ja erillisyyden kokemus hävettää. Toisaalta olen introvertti, joka kaipaa yksinoloa ja rauhaa. Mutta silti samankaltaisten rauhallisten ja asiakeskeisten ihmisten seuraa kaipaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä, joita en jaksa usein tavata. Yhteyttä lapsuuden perheeseen tai sukulaisiin ei ole. Tulen huonosti toimeen ihmisten kanssa, koska ajatusmaailmani on poikkeava ja se tuntuu suututtavan monia. Viihdyn paljon yksin, mutta välillä kaipaisin asiallista keskusteluseuraa.

Vierailija
2/5 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys tarkemmin tarkasteltuna on myös syvää erillisyyden ja ulkopuolisuuden kokemista. Toisiin on vaikea liittyä. Ehkä tämä nykymeno lisää sitä erillisyyttä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas te kirjoitatte tänne mielenterveysongelmistanne! Ettekö te vieläkään ole ymmärtäneet, että me emme ole psykologeja tai psykiatreja?

Tuhat kertaa tänne on kirjoitettu, että mene työvöenopiston kurssille, mene seurakuntaan, mene urheiluseuraan, liity käsityöjerhoon, j.n.e.

Teidän aloituksenne, aina samaa jauhaen - että ette tule ihmisten kanssa toimeen ja olette muelellänne yksin mutta kaipaatte kuitenkin läheisyyttä - on pelkästään naurettavaa, tällä foorumilla!

Hoitoon!

Vierailija
4/5 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt marraskuun lopulla. En ole koskaan saanut juhlittua synttäreitäni kenenkään kanssa, kun kaikilla on pikkujouluja, lasten menoja, jouluun valmistautumista. 

Vierailija
5/5 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole yksinäisiä, jos on useampia hyviä ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme