Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekojen treffien jälkeiset tunteet ja mietteet.

Vierailija
10.12.2014 |

Olin vähän aikaa sitten ihanan miehen kanssa sokkkotreffeillä,jotka ystäväni järjesti.Olin nähtnyt miehestä kylläkin kuvan,mutta muuta en hänestä tiennyt.Treffeillä en olllut ennen käynyt,joten voi vaaan kuvitella miten jännittynyt olin.No sitten,kun ilta koitti ja olin saapunut kahvilaan etuajassa kerkesin vielä käydä nopeasti naisten vessassa peilaamassa itseni ja sitten olin valmis.Mies tuli kahvilaan ja pahoitteli ensimmäisenä,että oli myössä ja kysyi kuulumisiani.Mies halusi tarjota kahvini ja tässä vaiheessa olinjo aivan myyty.No keskustelu lähti käyntii työ-ja opiskelu asioista,perheasioista ja tulevaisuuden suunnitelmista ja harrastuksista.Olin jännittynyt ja kerroin siitä miehelle ihan avoimesti,että minulla oli edellis iltana kauhea ahdistus ja jännitys.Mies vastasi,että hän oli aivan yhtä jännittynyt eikä hänelläkään ole kokemusta sokkotreffeistä.

'

Kahvilan jälkeen siirryimme kävelemään kaupungille ja puhumaan niitä näitä.Loppuakohden meille tuli hieman kiusallinen tilanne,kun mietimme,että miten päätämme treffit.Tilanne oli hauska sillä molemmat naureskelimme ja heitimme vitsiä.Mies tehnyt aloitetta niin minä kysyin,että haluammeko nähdä ja vaihdetaanko numerot ja mies vastasi myöntävästi.Tilanteessa oli huomattavissa jännittyneisyyttä ja perhosia vatsassa tunnelma.Tämän jälkeen mies saattoi minut kotiin ja minä hykertelin kotona kuin joku vastarakastunut teini.

Treffien jälkeen minulle vasta selvisi,että haluan ehdottomasti nähdä uudestaan.Mies oli komea,kohtelias ja meillä synkkasi huumorinkin puolesta.

Odottelin koko viikonlopun viestiä,mutta mies ei laittanut.Niinpä minä laitoin vistiä ja puhelimme niitä näitä.

Jäin siltikin miettimään,että haluaako hän vielä nähdä.LAitoin hänellä suoran viestin,että haluaisin nhädä ja mitä hän on mieltä.Mies laittoi,että hänelle jäi sama fiilis ja hänkin haluaa ehdottomasti nähdä toisenkin kerran.Emme vielä sopineet oikeaa ajankohtaa.

Kysymykseni onkin teille arvon treffeillä ennenkin käyneet tai muuten vain kokemusta omaavat. Pitäisikö minun antaa miehelle aikaa,sillä hänkin kyllä sanoi olevansa kiinnostunut,mutta en haluaisin aia aloittaa keskustelua vaan haluaisin,että hänkin alottaisi keskustelua?Miltaisen toisien treffien olisi hyvä olla toiminnalliset vai perus kahvittelu?

Kiitos jos jaksoitte lukea ja jatkokysymyksi saa laittaa jos,joku asia jäi askarruttamaan. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:13"]Mä odottasin nyt itse viestiä häneltä. Sä oot ollut jo aktiivinen ja ilmassu, että haluat nähdä - hieno homma! Jos hän haluaa nähdä myös, hän ottaa yhteyttä.
[/quote]

Tein aloitteen,koska olen todellakin kiinnostunut hänestä,mutta jos hän on kiinnostunut hänkin ottaa myös minuunkin yhteyttä.Kiitos. :)

Vierailija
2/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:23"]

En ikinä tekisi aloitetta. Se on miehen tehtävä.

[/quote]

Kuinkahan monta aluillaan olevaa suhdetta tämä taktiikka on kuivattanut kokoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottasin nyt itse viestiä häneltä. Sä oot ollut jo aktiivinen ja ilmassu, että haluat nähdä - hieno homma! Jos hän haluaa nähdä myös, hän ottaa yhteyttä.

Vierailija
4/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on olla se aktiivinen osapuoli. Se menee jo geeneissä (mies saalistaa).

Älä tee aloitetta, varsinkaan enään. Odota ja jos ei kuulu, niin anna olla. Näin saat samalla varmuuden mitä mies haluaa. Mies kyllä ottaa yhteyttä, jos hän haluaa (vaikka olisi ujo tms.)

-Nainen-

Vierailija
5/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:18"]Miehen tehtävä on olla se aktiivinen osapuoli. Se menee jo geeneissä (mies saalistaa).

Älä tee aloitetta, varsinkaan enään. Odota ja jos ei kuulu, niin anna olla. Näin saat samalla varmuuden mitä mies haluaa. Mies kyllä ottaa yhteyttä, jos hän haluaa (vaikka olisi ujo tms.)

-Nainen-
[/quote]

Miehellä on tarve saalistaa ja tavoitella ja lopulta voittaa.

Vierailija
6/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat liian helpolla itsesi. Ilman tavoittelua. Tee itsestäsi tavoiteltava ja haluttava. Ei liian helppo, silloin miehen nälkä kasvaa syödessä.

Vierailija
7/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tekisi aloitetta. Se on miehen tehtävä.

Vierailija
8/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava tapahtuma. Älä liikaan mieti sitä kumpi tekee aloitteen ja kumpi puhuu ensin. Laitat vain rohkeasti viestiä. Pyydät miestä vaikka lenkille. Toinen keino on se että pyydät apua jossain. Vaikka kattoon pitäisi ruuvvata lamppu kiinni tai jotain muuta vastaavaa.

Miehelläkin voi olla tosi vaikea lähestyä sinua johtuen hänen menneisyydestään joten ota rohkeasti miestä kädestä kiinni tai kysy saatko halata tai koskea.

Vierailija
9/9 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.Mietinkin,että voisiko olla niin,että mies kaipaa enemmän aikaa kuin taas minä.Mietinkin,että en halua vaikuttaa liian "innokkaalta" ja pommittaa häntä koko ajan viesteillä. :)