Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiselta vanhemmaltani kysyttiin lapsuudestani kun olen adhd tutkimuksissa. Oli kaunistellut kaikkea tapahtunutta. Miksi tekee niin?

Vierailija
13.10.2021 |

Minulla oli läheltäpiti tilanteita paljon ja osa jopa vakavia. Itse ne kerroin että olin vauhdikas lapsena mutta hän oli vaan kertonut että mitään ei ollut tapahtunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että häpeää niitä tilanteita ja kokee olleensa huono vanhempi, koska niitä läheltä piti -tilanteita on tapahtunut? Olitko puhunut tuosta aiemmin vanhempasi kanssa? On outoa, jos aiemmin on suhtautunut asiaan normaalisti mutta halutessasi mahdollisen diagnoosin ja arkea helpottavat lääkkeet, vanhempi kieltääkin tapahtuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaisi että olet normaali

Vierailija
4/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ulkopuolisen sanoa, läheltä piti -tilanteita kuitenkin sattuu edelleen vilkkaille lapsille koko ajan, vaikka lasten valvonta on parantunut huikeasti noista ajoista. Vanhempasi voi kokea asian syyllistävänä.

Varmasti vanhemmalle vaikeaa ylipäätään arvioida vuosikymmenien takaisia tapahtumia termeillä, joita ei silloin ollut olemassakaan.

Vierailija
5/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako vanhempi enää niitä tapahtumia?

Vierailija
6/6 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa kyllä kaikki. Tämä haastattelija totesi kyllä että aika kultaa muistot. Asuin osan ajasta lapsuudessa tosi kurjissa oloissa ja olin aika heitteillä kun kukaan ei välittänyt kunnolla. Ap