Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
raskaanako?
10.12.2014 |
Mulla on ollut lokakuusta lähtien hormonikierukka. Nyt on tullut raskauteen viittaavia oireita.. menkkoja ei ole ollut kierukan laiton jälkeen, mutta eilen alkoi runsas vuoto
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko ihan100% varma? Etten turhaan maksa testistä
Aloitetaan nyt vaikka siitä että onko siemennestettä mahdollisesti joutunut vaginaan?
Miten Ap olet noin tyhmä? Kerro ihan rohkeasti. Mikä todella tekee ihmisestä niin vähä-älyisen eläimen?
Alue: Aihe vapaa
Up