Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle vain vittuillaan?

Vierailija
14.01.2015 |

Olen luonteeltani melko rento, en innostu asioista helposti ja muutenkin vailla huomisesta oleva. Olen kuitenkin sosiaalinen ja minulla on kavereita. Minulla on ikään kuin vapaa-ajan kaverit ja koulukaverit erikseen. Koulussa kaverit ovat aloittaneet minulle jatkuvan naljailun asioita. He eivät tee sitä ilkeyttään, vaan mieluummin periaatteella rakkaudesta se hevosenkin potkii. Esimerkiksi kun tänään astuin aamulla luokkaan, nämä kaverit vaan totesivat, että sieltä sitä taas tullaan niin intopinkeänä. Ei kuulosta pahalta, mutta kun tuollaista "hauskaa läppää" kuuntelee kahdeksan tuntia päivässä se alkaa oikeasti ärsyttämään.
Sama juttu poikaystäväni kanssa. Hänkin vain suoranaisesti vittuilee minulle hyväntahtoisesti asioista. Kommentit ovat aivan samaa kuin koulukavereilla. Itseänikin huvittaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta en jaksa kuunnella tuollaista koko päivää. Mikä luonteessani on vikana, kun minulle ei haluta olla suoraan kivoja ja ystävällisiä vaan se täytyy tehdä tavallaan pilan kautta? Korostan vielä että koulukaverit eikä poikaystäväni tahdo loukata minua tarkoituksella, heistä on vain muuten kiva kiusoitella minua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ne kappalejaot. Pöljä! ;)

Vierailija
2/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet mielenkiintoinen, mutta hankalasti lähestyttävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet tosikko.

Vierailija
4/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:46"]

Mikä luonteessani on vikana, kun minulle ei haluta olla suoraan kivoja ja ystävällisiä vaan se täytyy tehdä tavallaan pilan kautta?

[/quote]

Se että otat asian noin vakavasti, tekee sinusta hyvän kohteen.

Vierailija
5/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeasti siinä ei ole mitään hyväntahtoisuutta mukana vaan he oikeasti inhoavat sinua. Jätä heidät kaikki tai pakota lupaamaan että vittuilu loppuu ja normaali käytös alkaa. 

Vierailija
6/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan paljastanut mitenkään, että ne sanomiset loukkaavat?

Vierailija
7/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sää oot sen olonen, että kestät sen etkä pahastu. Ja nyt se on jääny vähän päälle. Yritä olla vaan milläänlailla huomioimatta niitä vittuiluja tai sitten alat raakasti vittuilemaan takaisin.

Vierailija
8/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ,ehkä on niin ,että osapuolet ymmärtävät toisensa jollainlailla väärin ja tämän vuoksi sitä yritetään "kauniisti" korjata osittain huumorin varjolla.

Vierailija
9/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejaot näköjään menee puhelimella pieleen. Kiitos vain tästäkin kommentista. Nämä samat kaverit jotka koulussa kiusoittelevat, eivät oikeasti tee sitä ilkeyttään. Välillä meillä on oikeasti hauskaa, välillä on vain tällaista. Enkä todellakaan koe olevani tosikko, muut kaverit aina kehuu kuinka hauskaa minun seurassani on. Ap

Vierailija
10/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:02"]

Kappalejaot näköjään menee puhelimella pieleen. Kiitos vain tästäkin kommentista. Nämä samat kaverit jotka koulussa kiusoittelevat, eivät oikeasti tee sitä ilkeyttään. Välillä meillä on oikeasti hauskaa, välillä on vain tällaista. Enkä todellakaan koe olevani tosikko, muut kaverit aina kehuu kuinka hauskaa minun seurassani on. Ap

[/quote]

Kai niillä nyt on hauskaa kun saavat kiusata ja sinä vielä olet kuin et tajuaisi. Nauravat sinulle vielä enemmän selkäsi takana. Etsi parempia kavereita ja jätä vittuileva poikaystäväkin. Miksi alennat itsesi etkä pane vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi