Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manuela Bosco ja se: kuudes lapsi tulossa

Vierailija
13.10.2021 |

Että sillä tavalla. Manuela on 39 ja se toinen 51.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut molemmille perheenlisäyksestä.

Vierailija
2/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta.. olen luotettavasta mediasta lukenut, että yli 35 ei voi tulla raskaaksi ilman hoitoja, kun munasolut on jo vanhentuneet. Nämä ovat sitten käyttäneet luovutettuja munasoluja?

Vierailija
4/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta.. olen luotettavasta mediasta lukenut, että yli 35 ei voi tulla raskaaksi ilman hoitoja, kun munasolut on jo vanhentuneet. Nämä ovat sitten käyttäneet luovutettuja munasoluja?

Joo, mun köyhät mummoni 50-luvulla varmasti käyttivät lahjoitettuja munasoluja, kun tulivat raskaaksi vielä 41-vuotiaina. 

Nytpä selvisi tämäkin asia.

Vierailija
5/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hyvä, että edes joku vääntää lapsia tähän maahan.

Vierailija
6/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään juu kyllä useat YLI 40-vuotiaiden naisten lapsista on lahjasoluilla tehtyjä. Mutta luomujakin tietysti syntyy varsinkin alle 40-vuotiaille, joilla on jo ennestään luomuraskaus onnistunut. Hyvin harva siis saa esikoistaan yli 40 v ilman, että luokusti olisi jo epäonnistuttu pitkän aikaa. Sen ikäisten esikoiset ovat juu useinkin hedelmöityshoidoilla saatuja. Toki poikkeuksia on, vähemmistö.

Vierailija
7/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tarvittu hoitoja, luonnonmenetelmällä ja perinteisellä tavalla, 44 v äidiksi.  Suuresti kiitollinen. 

Vierailija
8/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes? Kenelle kuudes?

Vierailija
9/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta Manuelilla ja Tuurella yhdessä? Tuurella kai omat lapset ennestään. 

Vierailija
10/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla valheita levitellään!

Äitini oli syntynyt 1926 Ja minä 1968. sun luotettava media on sun korvien välissä. En vastaisuudessa uskoisi!

Vierailija
11/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut 60-luvulla 44-vuotiaana, ilman mitään munasolujemmoja....

Vierailija
12/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on ottaneet enkeli- ja yksisarvisenpieruhoitoa vauvan saamiseksi. Iih mite ihanaa. 💓😍🐣🐰

Vierailija
13/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummo on syntynyt 1888 syyskuussa ( tieto hautakivestä) ja vaari 1931 joulukuussa. Vaari on neljäs lapsi neljästä.

Vierailija
14/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kaksi yhteistä lasta ja molemmilla kaksi aiemmista liitoistaan. Eli onhan tuossa nyt noilla neljällä lapsella vielä toisetkin vanhemmat hoitamassa.

Hyvä, että lapsia tulee ja onnea heille!

Vierailija
15/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin luomuna raskaaksi tullut on 57 että silleen

Vierailija
16/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarvittu hoitoja, luonnonmenetelmällä ja perinteisellä tavalla, 44 v äidiksi.  Suuresti kiitollinen. 

Sama täällä! Olipa ihana yllätys meilläkin. 4. Lapsi kyseessä.

Paikkakunnallani yksi äiti synnytti 70-luvulla 52-vuotiaana terveen tytön, mutta se jo harvinaista. Yli4-kymppisiä luomuna raskaaksi tulleita on vaikka kuinka. Ensisynnyttäjänä harvinaisempaa.

Vierailija
17/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo keskenmenot tuossa Manuelan tapauksessa ole mikään ihme. Niihin vaan pitää varautua, kun lasta yritetään himpun alle nelikymppisenä. Ja vielä suuremmalla varautumisella suhtauduttava, kun isukki on viiskymppinen. Itsekin sain iltatähden 43- vuotiaana, jota edelsi muutama keskenmeno. Tarviiko kaikkeen suhtautua niin hirveellä tunteella ja menettämisen tuskalla!

Moni alle 40-v nyt on vielä ihan hedelmällisessä iässä. Tunnen monia 39-vuotiaana synnyttäneitä.

Vierailija
18/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko lähteen tälle luotettavalle medialle, että voin selvitellä mistä ihmeestä oat 3 lastani oikein tipahtivat, kun en niitä ole luomuna ilmeisesti voinut saada?

Vierailija
19/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinkö tunteisiin, laitetaan uudestaan:

Jollakinhan se on näitten leipänsä ansaittava. Kilpeläinen pohjoisessa muutamia vuosia sitten hoilatessa käski yleisöä olemaan hiljaa, suuri stara esiintyy. Huvittava tyyppi.

Vierailija
20/58 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinkö tunteisiin, laitetaan uudestaan:

Jollakinhan se on näitten leipänsä ansaittava. Kilpeläinen pohjoisessa muutamia vuosia sitten hoilatessa käski yleisöä olemaan hiljaa, suuri stara esiintyy. Huvittava tyyppi.

Kilpeläinen on säälittävä karavaanari ja wannabe-manne.