Tänään vaihdan jouluverhot ikkunoihin
On niin synkkää, tuli tarve laittaa jotain tuomaan kodikasta tunnelmaa. Mun punaiset jouluverhot on täydelliset siihen❤️
Kommentit (14)
Mietin itse kehtaisiko jo laittaa joulutähden ikkunaan antamaan valoa pimeisiin iltoihin. Ensi viikonloppuna voisi tehdä joulutorttuja ja juoda glögiä. Rakastan joulua!
Minulla on ollut kohta vuoden verran keittiössä. Tosin ei muut varmaan huomaa, että ne on jouluverhot. Punaiset verhot.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota verhojen vaihtamista. Naisilla siihen on jokin vimma. Kun siitä saavat jotain niin vaihtakoot. Kerran erehdyin kysymään miksi. Niin turhaa riitaa en ala toiste.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tuota verhojen vaihtamista. Naisilla siihen on jokin vimma. Kun siitä saavat jotain niin vaihtakoot. Kerran erehdyin kysymään miksi. Niin turhaa riitaa en ala toiste.
Pöh. Tietysti sillä on väliä. Osa näkee kauneutta. Pirteyttä. Puhtautta. Uudistusta.
Miksi itse peset auton? Haluat uudet kengät? Tietyn värisen puhelimen? TV:n? Miksi auton pitää olla tiettyä merkkiä? Väriä?
Ja kausivalot on kauniita!
Kunhan eivät vilku...
Olet jo myöhässä, minulla on ollut viime jouluiset verhot koko ajan, ei tarvitse turhaa vaihdella. Oli ne kesän aikaan vähän oudon väriset mutta kun silmä on tottunut niin ei nyt suuresti haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Tietysti sillä on väliä. Osa näkee kauneutta. Pirteyttä. Puhtautta. Uudistusta.
Miksi itse peset auton? Haluat uudet kengät? Tietyn värisen puhelimen? TV:n? Miksi auton pitää olla tiettyä merkkiä? Väriä?
Pesen mitä tahansa kun on likainen. Uudet kengät on pikku pakko ostaa kun entiset hajoaa. Puhelinta en edes halua mutta lasten takia sellainen on. telkkari on halvin mahdollinen. Samat ohjelmat siitä tulee kuin kalliimasta mallista. Auton merkillä ei ole mulle mitään merkitystä. Kun muutin keskustaan niin en ole 10 vuoteen edes omistanut autoa.
Muutaman vuoden välein käytän olohuoneen verhot pesukoneessa ja ripustan takaisin. Kerran toinen jäi väärinpäin ja se häiritsi tyttöä ihan mahdottomasti. Pitihän se sitten kääntää oikein päin kun ei lasta saa kiusata. Mua ei pikkuseikat vaivaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen mitä tahansa kun on likainen. Uudet kengät on pikku pakko ostaa kun entiset hajoaa. Puhelinta en edes halua mutta lasten takia sellainen on. telkkari on halvin mahdollinen. Samat ohjelmat siitä tulee kuin kalliimasta mallista. Auton merkillä ei ole mulle mitään merkitystä. Kun muutin keskustaan niin en ole 10 vuoteen edes omistanut autoa.
Muutaman vuoden välein käytän olohuoneen verhot pesukoneessa ja ripustan takaisin. Kerran toinen jäi väärinpäin ja se häiritsi tyttöä ihan mahdottomasti. Pitihän se sitten kääntää oikein päin kun ei lasta saa kiusata. Mua ei pikkuseikat vaivaa millään tavalla.
Kaikki ei ole kaltaisiasi nihilistejä ja haluaa jopa verhot vaihtaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ja kausivalot on kauniita!
Kunhan eivät vilku...
Ne vilkkuvat valot on ärsyttäviä. Tästä on monta vuotta niin kaverin luo näkyi tosi kirkkaat vilkkuvat valot. Eräänä iltana otettiin taas kuppia ja pelattiin konsolipeliä. Kaverilla meni hermo että nyt riittää tuo välkkyminen. Otti sakset takataskuun ja kiipesi humalassa ränniä pitkin kolmannen kerroksen parvekkeelle. Pätki johdot ja tuli takaisin.
Siitähän tuli poliisijuttu. Kaverin naapurit puolusti ettei xxx sitä tehnyt. Niitäkin ilmeisesti ärsytti ne vilkkuvat valot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole kaltaisiasi nihilistejä ja haluaa jopa verhot vaihtaa joskus.
Kyllähän vaihtelu virkistää. Mulla vain on käynyt huono tuuri. Naapurit ei halua vaihtaa lakanoita eikä vaimoa.
Mäkin vaihdoin, laitoin joka ikkunaan keltaiset verhot, keltaiset torkkupeitot, keltaiset vuodevaatteet.
Haluan auringon sisään, on niin pimeää.
Joulun punaiset sit joulukuussa :)
Ja paljon valoja ja blingiä...
Minulla on virkatut valkoiset verhot tupakeittiössä. Menevät kesät ja joulut.
Kiva!