Olisko paska joulupuulahja teinille?
Täällä kohteena on lastensuojelun asiakkaat. Minkähänlaisissa tianteissa lastensuojelun asiakkaana olevat 15-17 vuotiaat teinipojat ovat?
Onko ne jo sijaisperheissä, joissa perustarpeet kunnossa? Vai onko ne koulukodeissa, onko siellä perustarpeet kunnossa?
Kun ajattelin jotain dödö-pyyhe-t-paita-karkkipussi-settiä, mutta vituttaako se vaan?
Mistä mä löytäisin köyhän yksinhuoltajaäidin tai isän ainoan teini-ikäisen pojan, jolla käytössä mummolta peritty pyyhe ja kalsarit pieniä ja reikäisiä...?
Kommentit (12)
Hyvä lahja kelpais mullekin vaikka jo 20vee
Aika tylsä lahja on. (joo tiedän köyhien pitää olla nöyriä ja kiitollisia kaikesta roskasta)
Vähän samansuuntainen ajatus mullakin mutta ajattelin ostaa sen leffalippupaketin ja jakaa liput kahteen pakettiin ja mukaan lisätä juuri dödöä ja suihkusaippuaa. Ei mitään huippumerkkejä muttei mitään Rexonaakaan.
Ajattelin niin, että lahjat olisi juuri näille 11-17v pojille ja että jos he ovat vielä omassa kodissaan, voi tällaisesta henkilökohtaisesta hygieniasta olla puutetta. Toiveena siis, että ilahtuisivat mutta varmahan en voi olla. Omat pojat vielä liian pieniä.
Minuakin kiinnostaisi tietää, kuinka typerä lahja kyseessä.
Ostan tämmöisiä lahjoja itse 12.15 v pojilleni, eli hyvä lahja. Mutta olenkin suurperheen äiti, joten meillä ei isoja, kalliita lahjoja muutenkaan jouluna tule.
Laita mukaan vaikka Aku Ankan taskari, vähän ajanvietettä PLUS siinä hieman lukuharjoitusta. Ikävä sanoa, mutta kaikilla tuntemillani lastensuojelun poika-asiakkailla on vakavia puutteita lukutaidossa mut sarjakuvat kelpaa
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:56"]
Laita mukaan vaikka Aku Ankan taskari, vähän ajanvietettä PLUS siinä hieman lukuharjoitusta. Ikävä sanoa, mutta kaikilla tuntemillani lastensuojelun poika-asiakkailla on vakavia puutteita lukutaidossa mut sarjakuvat kelpaa
[/quote]
Niin mä ajattelin laittaakin, mutta en kaikkea luetellut tässä ;-) ap
Osta pari pakettia kortsuja. Tulee tarpeeseen, eikä moni kehtaa ostaa itse. Lisäbonuksen ja joku Jallu tms. Moni teinipoika arvostais enemmän kun saippuaa ja dödöä!
Olen itse 16v laitosnuori, mutta tyttö, ja mun mielestä toi kuullostaa ihan hyvälle :) Minä en ole toivonut porukoilta mitään muuta, kuin yhden karkkipussin ja suklaata, mutta saan varmaan taas liikaa kaikkea... Mut noi sun ehdotukset on ok :) Tiiän parikin jätkää, jotka ilahtuis tuollaisista. Jos Aku Ankan taskarin vielä meinasit laittaa mukaan, niin tuskin on valittamisen aihetta :D
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:05"]Olen itse 16v laitosnuori, mutta tyttö, ja mun mielestä toi kuullostaa ihan hyvälle :) Minä en ole toivonut porukoilta mitään muuta, kuin yhden karkkipussin ja suklaata, mutta saan varmaan taas liikaa kaikkea... Mut noi sun ehdotukset on ok :) Tiiän parikin jätkää, jotka ilahtuis tuollaisista. Jos Aku Ankan taskarin vielä meinasit laittaa mukaan, niin tuskin on valittamisen aihetta :D
[/quote]
Älkääkä kysykö miten minulla on tähän aikaan vielä puhelin :D Olen ollut sen verran kiltisti, että saan pitää puhelimen yön yli ja ohjaajat antoivat minulle iltalääkkeet tunnin kaks myöhässä, joten turhan iso osa tästä yöstä menee unta odotellessa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:00"]
Osta pari pakettia kortsuja. Tulee tarpeeseen, eikä moni kehtaa ostaa itse. Lisäbonuksen ja joku Jallu tms. Moni teinipoika arvostais enemmän kun saippuaa ja dödöä!
[/quote]
Reps! :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Eikö kellään ole kommenttia? Ei ilmeisesti täysin sontaa, se olisi varmasti kerrottu heti... Vai?
-ap-