Seksillä lahjominen
Olen alkanut lahjoa miestäni seksillä tekemään esimerkiksi kotitöitä. Sanon, että jos imuroit, annan suihinoton. Oikeastihan siis pidän suuhoitojen antamisesta mutta mies ei tätä tiedä ja pitää sitä suurena lahjana :D
Muita, jotka tekevät samaa? Onko toiminut kauan?
Kommentit (6)
Joo, ei kelpaisi mun lahjonnat. Mutta miehen olisi helppo lahjoa mua, se ei kai tajua sitä, tai ei halua. Sen ei tarvis antaa edes seksiä, vaan voisi vähän hellästi koskettaa, ja sanoa jotain mukavaa, jos sanoisi "minä rakastan sinua" kaikkien näiden 14 vuoden jälkeen, tekisin varmaan aika paljon kotitöitä samalla kun leijuisin puoli metriä ilmassa, uudestaan rakastuneena mieheeni.
Ei toimi. Yhtä ja toista on lupailtu, mutta lupauksia ei ole pidetty.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:29"]
Olen alkanut lahjoa miestäni seksillä tekemään esimerkiksi kotitöitä. Sanon, että jos imuroit, annan suihinoton. Oikeastihan siis pidän suuhoitojen antamisesta mutta mies ei tätä tiedä ja pitää sitä suurena lahjana :D
Muita, jotka tekevät samaa? Onko toiminut kauan?
[/quote]
Ainahan ne kotityöt kannattaa jakaa niin, että saa tehdä niitä mitkä tuntuu mukavilta. Varmasti mies imuroi mielellään, kun tietää varman suihinoton. Onnellista elämää.
Eihän tuo ole mitään lahjontaa, vaan kiristystä. Aikaamyöten voi ilmetä vieraissa juoksua ja saat sitten iuroida mielellä
Ei toimi koska minä haluan seksiä enemmän kuin mies :(
Hyvin pelittää.