ärsyttävimmät trendisanat?
Haasteellinen = vaikea
Etunoja = tehdä ennakoivasti
Rouhea = normaalia ruokaa
Listatkaa lisää ärsyttäviä muotisanontoja.
Kommentit (63)
Höttö ja erityisesti hiilarihöttö!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 07:05"]Peukutus.
Mulle tulee aina siitä mieleen jotain irstasta -mutta ehkä tää on vain mun päässä, koska radiossa ja tv-ohjelmien päätteeksi usein sanotaan että "käykää peukuttamassa meitä" -äääh.
[/quote]
Ahhahaa!! Mulle ei toi irstaampi merkitys ollut tullut mieleenkään. Kiitos päivän nauruista! :'D
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:34"]
Ei nyt mikään uus mut joskus muutama vuos sitte kaikki alko yhtäkkiä hokee tyyliin -sanaa. Argggh
[/quote]
Varmaan lainautunut Ruotsissa suositusta typ-täytesanasta.
Parhautta, mahtavuutta. Hyi yök!!!!!!
Voimaantua ja kaikki sen johdannaiset.
Adjektiivien edessä aina "äärettömän" tai "äärimmäisen". Aargh!
Nyhtöpossu!! Jumalauta nyhtösitä ja nyhtötätä...
Erityisesti blogistien käyttämä sana "kotiuttaminen". Eikö voi käyttää verbiä ostaa..?
Itse puhun etunojasta kyllä ihan eri yhteyksissä, en edes tiedä, missä sitä muuten käytetään. Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, etenkin "komppaaminen" käy vähän ärsyttämään, kun palavereissa ihmiset vuorotellen komppaavat toisten puhumisia. Äh. Tämä nyt ei ole trendisanonta, mutta tähän aikaan vuodesta täytyy ilmeisesti alkaa hokea taas sitä "joulukinkun sulattamista". Seriously, jos joku ottaa ylimääräistä massaa pyhinä, niin kehtaan epäillä, ettei se nyt pelkästä kinkun massuttamisesta kerry.
"TEKEMINEN", urheiluselostuksissa. Ennen oli taitavaa luistelua, nopeaa hiihtämistä, tarkkaa ammuntaa. Nykyään on "hyvää TEKEMISTÄ". Kukaan ei enää edes muista, että ilmaisun lanseerasi aikoinaan Toni Nieminen siirryttyään hyppyuralta selostajaksi.
Some, swag, selfie, kaikki sanat missä x korvaa kirjaimia, ihku
Tötöt (=tytöt)