Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat PYYHKEET? Hinta-laatu-suhde?

Vierailija
09.12.2014 |

Siinäpä se. Stockalleko on mentävä vai minne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pellavapyyhkeitä, ne ovat parhaita.

Vierailija
2/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean pyyhkeet hyviä ja edullisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras imukyky on finnlaysonin reilun kaupan pyyhkeillä, sellaisilla yksivärisillä, jotka on kudottu raidallisiksi joka toisen raidan ollessa vähän paksumpi. 

Vierailija
4/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin Reilun kaupan pyyhkeet! Niitä on aivan ihania värejäkin :)

Vierailija
5/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonit on kyllä olleet parhaita. Kaikki muut ovat olleet hyvin vettä hylkiviä vielä useammankin pesun jälkeen, mikä suinkaan ei ole pyyhkeen tarkoitus.

Tokmannilla myytiin yhteen aikaan Kotikulta-merkkisiä. Ne ovat meillä olleet vuosia käytössä myös. 

Finlaysonin vanhimmat käytössä olevat täyttivät just 35vuotta!

Vierailija
6/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson. Mulla on samat käytössä ku lapsena.

Vierailija
7/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hinta-laatu -suhde on HM Homen pyyhkeissä. Hakkaa mennen tullen Finlaysonin ym. retkut, kun ostat niitä parempia HM pyyhkeitä

Vierailija
8/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:39"]

Osta pellavapyyhkeitä, ne ovat parhaita.

[/quote]

Ovat kyllä, mutta pitää pestä kymmenkunta kertaa, ennenkuin tulevat imukykyisiksi. Kestävät sitten kyllä tuollaiset kolmekymmentä vuotta, niin että vuotta päälle ei liikaa hintaa tulee. Ostohetkellä kirpaisee rahapussia.

Vierailija
9/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut mm. Minimanista Casa-merkkisiä. Niitäkin on eri paksuisia, mutta muistaakseni pieni hinnan erokin oli näiden välilllä. Mutta oon ollut tosi tyytyväinen, ei jää Finlaysonille toiseksi.

Vierailija
10/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhta Home, ne yksiväriset mutta raidalliseksi kudotut, en muista nimeä. Tosi usein tarjouksessa Kodin Ykkösissä tai Citymarketissa. Ainakin parempia kuin esim Marimekko, Ralph Lauren jne

Vierailija
11/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvilla-pellava. Paras materiaali, mutta vaikeita löytää. Pellavan edut ja froteepyyhkeen rakenne. 

Vierailija
12/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dantelli. Myy usein vanhaa mallistoa vähintään puoleen hintaan, joskus -70%. Ei tarvitse pestä kuin kerran ennen käyttöön ottoa ja kestävät todella hyvin. Hyvä imukyky.

Vierailija
13/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhdan just ne raidalliseksi kudotut. Ja pysyy mallissaan vaikka pesty tosi paljon.

Vierailija
14/14 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri kotiin brittiläisestä House of Fraser-tavaratalosta tilatut laatupyyhkeet. Googlettelin tuota samaa kysymystä pari viikkoa sitten ja täältä löydetyssä vanhassa keskustelussa hehkutettiin House of Fraserin pyyhkeitä.
Tosiaan tänään saapuivat ja ovat nyt pesun jäljiltä kuivumassa. Vaikuttavat laadukkailta mutta vuoden päästähän sen vasta näkee :) mutta tosiaan tuossa toisessa ketjussa kehuttiin kovasti.
Ja nyt oli tuolla verkkokaupassa kovat alennukset, maksoin 16£ (euroissa parikymppiä) 55£:n hintaisista pyyhkeistä. Halpa ja tosi nopea toimitus oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi