Ketä julkkiksia olet nähnyt livenä?
Kommentit (110)
En ole nähnyt koskaan yhtään julkkista, koska synnyin kuurosokeana.
Jussi Hakulinen tuli kerran vastaan Porin kävelykadulla ja Porin Itäkeskuksen Primassa ruokaostoksilla olen nähnyt kerran Lauri Tähkän ja Santeri Kinnusen ja pari kertaa myös ratakelaaja Leo-Pekka Tähden. Ja joskus 2000-luvun alkupuolella tuli useammankin kerran nähtyä yleisurheilija Johanna Halkoaho, kun opiskeltiin samassa oppilaitoksessa. Ja kerran myös joskus 2000-luvun alkupuolella näin Timo Koivusalon lapsineen erään porilaisen urheiluliikkeen parkkipaikalla. Entinen jääkiekkoilija Juha Rantasila tuli nähtyä jokunen vuosi sitten, kun olin katsomassa Porin Rakastajat-teatterissa näytelmää, jossa hänen siskonsa Mari esiintyi. Odoteltiin teatterin ulkopuolella, että ovet avataan ja sitten siinä menivät ensin näyttelijät sisälle valmistautumaan esitykseen ja vasta heidän jälkeensä pääsivät katsojat. Mari saapui paikalle veljensä Juhan autokyydillä.
Olen nähnyt niin paljon, etten mitenkään muista edes kaikkia. Varmaan suunnilleen kaikki Suomen televisiosta tutut tyypit olen nähnyt.
Eihän tuollaista voi luetella. Jos asuu esim. Helsingissä, julkkiksia voi nähdä vaikka matkalla töihin.
Eräällä etelän reissulla lähes kirjaimellisesti törmäsin Ruotsin prinsessa Madeleineen. Tilanne huvitti kumpaakin. Madeleinen perässä kulki kaksi turvamiestä vähän matkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt niin paljon, etten mitenkään muista edes kaikkia. Varmaan suunnilleen kaikki Suomen televisiosta tutut tyypit olen nähnyt.
Sama. En nyt mitään tempparityyppejä, mutta muuten. Siksi ihmettelen aloitusta.
Danny, Lenita, Sonja Lumme, Ahti Pekkarinen ym. Ym. Satoja julkkiksia, poliitikoilta, kirjailijoita. Kun on median palveluksessa ja kulkee joka päivä Helsingin keskustassa ja joutuu osallistumaan monenlaisiin menoihin.
Näin tänään Tero Pennasen Suomen kaunein koti-ohjelmasta Tapiolan kirjaston edessä! Hihiii! Lisäksi olen nähnyt Karita Tykän, salkkareiden Kallen, kansanedustaja Kai Mykkäsen samassa bussissa. Urheilijoita olen nähnyt paljon.
Riitta Väisänen.(ylöjärven elo kauppakesuksessa) Jasper Pääkkönen (joskus lapsena kauan sitten kun salkkarit alkoi jakoi nimmareita tampereen ent anttilassa) Simo Frangen (tampereen juna asemalla) Matti Ranin (koullut) silloin kun vielä oli elossa niin kaupassa ylöjärvellä. Ville Niemeinen (ent jääkiekkoilija) Tämäkin oli vaimonsa kanssa kerran ylöjärvellä kaupassa. Olli Keskinen kummelista joskus jo lapsena tampereella. Sitten pari Big Brother asukasta, mutta niitä en niin laske julkkikseksi.
Itseni peilistä.