Ketä julkkiksia olet nähnyt livenä?
Kommentit (110)
Jussi Lampi, Lenni-Kalle Taipale, Jone Nikula, Ellen Jokikunnas, Matti Ristinen, Andy McCoy, Jukka Virtanen (pojot sille joka tietää kenestä kyse!), Jope Ruonansuu, Riitta Väisänen, Aira Samulin......
On varmaa vielä monia muitaki, mut enpähän vaan muista. Ja nämä siis vuosien saatossa eri paikoissa nähtyjä.
Ai nii! Ja oon meinannu vahingossa ajaa Laura Voutilaisen päälle autolla. Onneks mitään ei kuitenkaan käynyt! :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:49"]Paavo Väyrynen,Kaija Koo,Remonttireiska.
[/quote]
Mun äiti seurusteli Remonttireiskan kanssa joskus 40v sitten. Olen usein miettinyt millaista mun elämä olis ollut jos hän olisi ollut isäni.
Jope Ruonansuu, suomipopin Sami Kuronen, Mauri Pekkarinen, Lenita Airisto, Matti Nykänen, Reckless loven tyypit, Alexander Stubb, Vesa Keskinen, HUUTOKAUPPAKEISARI...Ei niitä isoja maailmantähtiä oikein keskisuomessa tuu bongattua :D
Al Pacino tuli köpiksen lentokentällä vastaan. Näen sen pienen miehen pappahatussaan vieläkin kun suljen silmät. Oli meinee Karismaa.
Antti Tuisku tuli meidän kauppaan ja mun kassalle <3
Tiputin Kimi Räikkösen luottokortin kassahihnalle.
Suomalaisia julkkiksia helsinkiläisenä olen tavannut monia. Kohokohtani julkkisbongarina on kuitenkin Lady Gagan näkeminen NYC:ssä. Valitettavasti en vain tunnistanut ennen kuin muut kertoivat, koska en oikeastaan edes tiennyt miltä hän näyttää "oikeasti". Tosi pikkunen ja söpö.
Coldplayn pojat tulivat samaan hissiin Lontoossa :)
Remu Aaltonen, kirka, tauski, Virpi jätkä, Johanna Raunio, Sirpa Viljamaa, Päivi Uitto, Suvi Tiilikainen, Jope Ruonaansuu, Ella Kanniainen, Armi Aavikko, Birgitta öunap
Ruotsin kuningaspari viime kesänä Turussa! (Vai olikohan jo toissa kesänä)
Andy & Angela McCoy, Kari Hietalahti & Pancho.
Sarah Jessica Parker, Matthew Broderick, Al Pacino, Scarlet Johansson, Daniel Craig, Ian McKellen, Billy Crudup, Patrick Stewart, Jimmy Fallon, Orlando Bloom, Elton John.. No joo, broadwaylla teatterissa
Monia täällä Lahden nurkilla liikkuvia: Sipe Santapukki, Jari Litmanen, Riitta Väisänen, Janne Ahonen, Vaatehuoneen 99 Simo, Maria Drockila.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:09"]Remu Aaltonen, kirka, tauski, Virpi jätkä, Johanna Raunio, Sirpa Viljamaa, Päivi Uitto, Suvi Tiilikainen, Jope Ruonaansuu, Ella Kanniainen, Armi Aavikko, Birgitta öunap
[/quote]
Et taida olla ihan nuori? Kovin moni ei varmaan tiedä noista puoliakaan.
T: täti-ihminen
Lensin Adam Lambertin kanssa samalla lennolla Helsingistä Wieniin 2 vuotta sitten.
Kaikenlaisia vanhoja pieruja - Kari Tapio, Andy McCoy, Kauko Röyhkä, M.A. Numminen, Jussi Lampi, ja sit vielä Jimi Pääkallo.
Pari harppuakin, en nyt jaksa kaivella nimiä muististani.
Mikko Alatalo, Jukka Gustafssonin tunnen hyvinkin, Jyrki Katainen, Paavo Lipponen, Sauli Niinistö, Pentti Arajärvi, Jorma Uotila, Popedan Costi, Prinssi Philip, Mike Monroe, Kaari Utrio, Anna-Leena Härkönen...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:09"]Remu Aaltonen, kirka, tauski, Virpi jätkä, Johanna Raunio, Sirpa Viljamaa, Päivi Uitto, Suvi Tiilikainen, Jope Ruonaansuu, Ella Kanniainen, Armi Aavikko, Birgitta öunap [/quote] Et taida olla ihan nuori? Kovin moni ei varmaan tiedä noista puoliakaan. T: täti-ihminen
[/quote]
Kävi sama mielessä! Olen kolmekymppinen ja tunnistan tuosta listasta Remun, Kirkan, Tauskin, Raunion, Jopen, Armin ja jotain kelloa soittaa Sirpa Viljamaa mutta en osaa nyt suoralta kädeltä yhdistää häntä mihinkään. Ja kuka ihme on Virpi jätkä? Vai pitikö olla Virpi Kätkä? Hänet toki muistan.
Oskari Palomäki, Marco Bjurström, Pekka Haavisto, lothar, lola Wallinkoski, Paula koivuniemi,
Paavo Väyrynen,Kaija Koo,Remonttireiska.