Ketä julkkiksia olet nähnyt livenä?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:09"]Remu Aaltonen, kirka, tauski, Virpi jätkä, Johanna Raunio, Sirpa Viljamaa, Päivi Uitto, Suvi Tiilikainen, Jope Ruonaansuu, Ella Kanniainen, Armi Aavikko, Birgitta öunap [/quote] Et taida olla ihan nuori? Kovin moni ei varmaan tiedä noista puoliakaan. T: täti-ihminen
[/quote]
Kävi sama mielessä! Olen kolmekymppinen ja tunnistan tuosta listasta Remun, Kirkan, Tauskin, Raunion, Jopen, Armin ja jotain kelloa soittaa Sirpa Viljamaa mutta en osaa nyt suoralta kädeltä yhdistää häntä mihinkään. Ja kuka ihme on Virpi jätkä? Vai pitikö olla Virpi Kätkä? Hänet toki muistan.
[/quote]
Virpi kätkä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:09"]Remu Aaltonen, kirka, tauski, Virpi jätkä, Johanna Raunio, Sirpa Viljamaa, Päivi Uitto, Suvi Tiilikainen, Jope Ruonaansuu, Ella Kanniainen, Armi Aavikko, Birgitta öunap
[/quote]
Et taida olla ihan nuori? Kovin moni ei varmaan tiedä noista puoliakaan.
T: täti-ihminen
[/quote]
Olen 50+
[/quote]
Ja mä 45v, joten siksi tiesin mäkin noi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:36"]
Eva Longorian joku vuosi sitten italiassa.Kimi Räikkösen Mintun kanssa viime kesänä ikeassa.sitte on sipeä ja muita mutta nämä on jäänny parhaiten mieleen.
[/quote]
Kerro onko Minttu luonossa kaunotar niinkuin luulisi Kimin naisen olevan?Kuvista ei saa selvää kun kauempaa otetuissa kuvissa näyttää tosi nätiltä mutta kasvokuvissa ei oikeastaan ikinä.
Varmasti aika monia kun Helsingissä asun, mutta tunnistan vain helpoimmin tunnistettavia: Andy McCoy (ei voi erehtyä), Tommy Taberman, Jari Tervo, Tarja Halonen, Helena Lindgren, Anne Pohtamo, Karita Tykkä, Ben Z., Alexander Stubb, Otto Lehtipuu, Laura Lepistö, Erkki Tuomioja...
On työkontakteja, yliopistoväkeä tms., mutta niitä ei lasketa.
Kari Tapio
Jussi Lampi
Aku Hirviniemi
Pedro Hietanen
Samuli Edelmann
Pasi Viheraho
Mikael ''niilo22'' Kosola
Mikael Jungner
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen nin helmikuussa Bangkokin lentokentällä kun oli vaihtamassa konetta. Oli menossa harmi kyllä toiseen suuntaan eli Suomeen päin. Se Jennin uusi nuori jätkäkaveri nuoleskeli Jenniä aika avoimesti siellä, luulivat varmaan ettei ole muita suomalaisia.
Olisko se ollut Elias vai joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen nin helmikuussa Bangkokin lentokentällä kun oli vaihtamassa konetta. Oli menossa harmi kyllä toiseen suuntaan eli Suomeen päin. Se Jennin uusi nuori jätkäkaveri nuoleskeli Jenniä aika avoimesti siellä, luulivat varmaan ettei ole muita suomalaisia.
Olisko se ollut Elias vai joku muu?
Mikä lie fuckbuddy toy boy . Jennihän on aikamoinen puuma.
Se tero tiittanen on tosi ärsyttävä ja itseään täynnä oleva.. :/
Teuvo Lomanin ja sen miehen meidän pikkukunnan kirjastossa. Istuivat tietokoneella.
Ben Furman, Heidi Sohlberg, Sini Helmi, Sanna Kiiski, Tommi Korpela, Elina Knihtilä, Edu Kehäkettunen, Jussi Lampi, Paavo Arhinmäki, Jyrki69, Skandaali, Ezkimo.
Tarja Halonen ja Arajärvi, Mauno Koivisto, Urho Kekkonen, Sauli Niinistö, Paavo Lipponen yms. John Irving, Seamus Heaney, Gerry Adams, Frank McCourt, Liam Neeson. Hilja Valtonen :-)
Ikivanha ketju. Asuin lähes 15v briteissä ja olen tavannut The Smithsien kitaristin, äärimmäisen töykeä jätkä, Englannin kuningattaren mies prinssi Philip ajoi kerran kotini ohi, asuin samassa kylässä kuin Kate Middleton ennenkuin hän edes kihlautui mutta ei olla koskaan tavattu, törmäsin jouluostoksilla Pete Bennettiin joka voitti Britannian Big Brother ohjelman, kävelin Professor Greenin ohi ja hän sylkäisi katuun, hain työpaikkaan povipommi Jordanin kirjanpitäjänä ja sain jopa haastattelun, olin samassa pikkubaarissa Simon LeBonin kanssa, kättelin julkkishuijari Ed Davenportia.
Olen nähnyt Kuopion yössä mäkihyppääjiä kuten Simon Ammanin. Hänet heitettiin baarista pihalle :D Lisäksi olen nähnyt Janne Happosen ja Matti Hautamäen Kuopion viinijuhlilla. Molemmat oli ihan helvetin seipäässä ja muistaakseni Happosella ei meinannut kävely onnistua :D
Kun on ollut hotellin vastaanotossa 15 vuotta töissä, tulee vähän väliä tunnettuja ihmisiä asiakkaaksi. Olen palvellut tunnettuja poliitikkoja, yrityspomoja, artisteja, urheilijoita ja myös ihan Seiska-julkkiksia. En jaksa luetella nimiä, mutta Cheek, Jari Litmanen ja Alexander Stubb on hotellissamme yöpynyt. m36
Äkkiseltään tulee mieleen ainakin seuraavat:
- Tarja Halonen (presidenttiaikanaan), Itiksessä liikkui lippis päässä mun rahvaan joukossa taviksena
- Sara La Fountain, myös Itiksessä
- Suvi Koponen vähän sen jälkeen kun oli voittanut sen Mallikoulun. Todella pitkä ja todella laiha, muuten perus lähiötytön näköinen
- P.J. Harvey, Lontoossa
- Mike Monroe, Helsingissä
- Kirka, aika kauan sitten kesällä Helsingissä
- Elisabet Rehn, yllättävän pienikokoinen
- Ben Zyskowicz, useita kertoja Helsingissä
- Uusi päivä sarjan näyttelijöitä Helsingissä
- A. Stubb yhdissä juhlissa, voimakas katse hänellä
- Piritta Hagman kerran samassa kenkäkaupassa, oli tosi nätti
Useita julkkiksia on tullut nähtyä, mutta kolme kertaa julkkis on melkein törmännyt tai törmännyt minuun.
Paula Koivuniemi oli ajaa mun päälle Espoossa, tästä aikaa jo yli 10 vuotta. Hän oli kääntymässä jonkun talon pihaan vauhdilla eikä huomannut mua jalkakäytävällä. Jäi juttelemaan pari sanaa kun oli saanut auton pysähtymään.
Jarkko Valtee Töölönlahdella. Tässä oli mun oma moka, kävelin ihan ajatuksissani ja vaihdoin kävelytien toiselta puolelta toiselle ilman, että vilkaisin taakseni. Sain aika kiukkuisen kommentin takaa tulleelta lenkkeilevältä Valteelta. Harmi, olen hänen suuri faninsa, luikin vain äkkiä pakoon tilanteesta anteeksipyyntöä mumisten.
Mike Monroe Turussa. Hän tuli vauhdilla ulos hissistä, johon olin menossa sisään. Huuteli sori, sori ja juoksi jonnekin.
78, viestisi herätti pari jo unohtunutta julkkistörmäämistä mieleen 2000- luvun alusta:
Helsingin rautatieaseman siellä "alhaalla" yritin kiskoa sellasta painavaa ovea auki, kun yhtäkkiä joku kiskas sen toiselta puolelta auki (mun olisi pitäny siis työntää sitä ovea) voimalla ja melkein lensin jonkun ison miehen syliin. Katsoin ylös ja se oli huvittuneen näköinen Henry Saari 😀
Toinen törmääminen oli Akateemisessa kirjakaupassa, olin kyykyssä tutkimassa alahyllyllä jotain ja tajusin, et joku mies seisoo siinä mun takana tutkimassa siinä saman hyllyn yläosassa jotain. Nousin nolona ylös ja se mies oli Jussi Parviainen 😀
Nää on kai ainoat julkkisbongaukseni mut mun mielestä kyl jotenkin outoja kumpikin...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:09"]Remu Aaltonen, kirka, tauski, Virpi jätkä, Johanna Raunio, Sirpa Viljamaa, Päivi Uitto, Suvi Tiilikainen, Jope Ruonaansuu, Ella Kanniainen, Armi Aavikko, Birgitta öunap
[/quote]
Et taida olla ihan nuori? Kovin moni ei varmaan tiedä noista puoliakaan.
T: täti-ihminen
[/quote]
Olen 50+