Mitä seksikliseitä olet tehnyt
Esimerkiksi pettänyt pikkujouluissa, pannut laivalla tai heinäladossa, kuulutko kymppikerhoon? Onko ollut maineensa veroisia kokemuksia?
Kommentit (25)
Rakastellut meressä (yhdyntä tuntui kamalalta)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 19:46"]Nuorena teeskennellyt äänekästä orgasmia. Noloa.
[/quote]
Sama. Feikkaus upposi mieheen täysin, ilmeisesti näyttelijänlahjoja löytyy.
Kun mies on tullut töistä, olen ollut pukeutuneena huoraksi tai masturboinut ikäänkuin olisin tehnyt sitä koko iltapäivän.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 19:46"]Nuorena teeskennellyt äänekästä orgasmia. Noloa. [/quote] Sama. Feikkaus upposi mieheen täysin, ilmeisesti näyttelijänlahjoja löytyy.
[/quote]
Täällä myös, en saanu sitä muuten lopettaan sitä onnetonta räpläämistä :D ressukka kuvittelee varmaan olevansa melkoinen sonni :DD
Pannut naisen pyynnöstä perseeseen ja fistannut. Kumpikaan ei tuntunut oikein miltään. Kakkonen on kakkonen ja ykkönen on aina ykkönen! :)
Keittiön pöytää on kokeiltu. Ei ollenkaan mukavaa ja vähän teennäistä. Jotenkin spontaanisti kun himot iskevät on luontevampaa mennä mukavaan sänkyyn tai edes sohvalle, usein ne ovat lähempänäkin kuin keittiö.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:02"]
Keittiön pöytää on kokeiltu. Ei ollenkaan mukavaa ja vähän teennäistä. Jotenkin spontaanisti kun himot iskevät on luontevampaa mennä mukavaan sänkyyn tai edes sohvalle, usein ne ovat lähempänäkin kuin keittiö.
[/quote]
Minä tykkään keittiönpöydästä. =)
Keittiönpöytä ja satunnainen laivapano. Plääh molemmat.
Minua kiinnostaisi pesukoneen päällä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:02"]
[/quote]
hassua...minä olen puolet elämästäni maannut keittiön pöydällä...en edes miellä sitä klisheeksi. Sohva on se toonen puoli. Sängyssä hyvin harvoin.
Keittiön pöydällä on naitu, samoin lattialla ja portaikossa, metsässä, autossa, laivassa, uima-altaassa. Kaikki on olleet omalla tavallaan ok...mutta kunnon sängyssä saa kuitenkin parhaat panot!
Ladossa kerran. Ja mökillä pirttipöydällä.
Auton takapenkillä, ruokapöydällä, festareilla ja vedessä sekstailtu. Feikattu orgasmi, suihinotto liikkuvassa autossa, satunnainen baaripano... Onhan sitä sekoilua tullut harrastettua. Voi sitten muistella rumana ja ryppyisenä :)
Internet-treffit ekat treffit siis ja pano 2h kuluttua kotiin päästyä.
Festareilta pokaus ja tytön kaverin luona hyväily -> taitamattomasti eli naista ei miellyttänyt, sen kaverit tulivat paikalle kesken kaiken -> sammuminen parvekkeelle.
Kliseitä nämäkin :D
Lomamatkalla kreikassa paikallisen komistuksen kanssa sex on the beach ..
Inttiaikana tyttöystävä otti suihin autossa varuskunnan parkkipaikalla.
Uuden asunnon "korkkaus" olohuoneen lattialla ennen huonekalujen mm. verhojen paikalleen laittoa.
Luonnonhelmassa käpy selän alla.
Ihan hyviä kokemuksia, mutta kyllähän se omassa sängyssä hieman helpompaa/mukavampaa on.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:04"]Keittiönpöytä ja satunnainen laivapano. Plääh molemmat.
Minua kiinnostaisi pesukoneen päällä.
[/quote]
Pesukonetta vasten seisten takaapäin mutta ei kai liene kliser?
Linkoavan pesukoneen päällä naitu ja suolaisessa meressä. Naisosapuoli ei tykännyt kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lomamatkalla kreikassa paikallisen komistuksen kanssa sex on the beach ..
Mun eka kerta oli sex on the beach, tosin ei tuntemattoman kanssa :D
Hiekkaa oli kaikkialla, mutta hei rannalla auringonlaskussa! Lol.
Nuorena teeskennellyt äänekästä orgasmia. Noloa.