Olen mies enkä aio osallistua lasteni hoitoon
Ei ole miesten hommia sellanen. Mitäs av-mammat siihen sanoo?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:53"]
Oikein! Meillä taas mies tekee kaikki hommat sillä aikaa kun minä biletän ystävieni kanssa. Ja mikä parasta, tyhmä mies maksaa kaiken ja vielä rutkasti päälle! Eikä tämä tollo tajua mitä puuhailen kaverieni kanssa hänen ollessa kotona. Ei ole nimittäin mitään ihan tavallisia tyttöjeniltoja.. ;)
[/quote]
Huoruli.
[/quote]Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Missä kohtaan edes mainitsin että annan "miehelleni" seksiä? :D
Mikä "mies" on niin typerä ja vietävissä(ilman omaa tahtoa), että tekee lapsia vaikka ei niitä halua????Miehestä viis, vaikka kärsisi tilanteesta kuinka, mutta sääliksi käy lapsia, joilla olisi oikeus kunnon isään. Sellaiseen joka leikkisi lapsen kanssa, veisi pulkkamäkeen, harrastuksiin , kävi yhdessä lapsen kanssa hakemassa/ostamassa kuusen, jne.Lapsiparat,itsekäs aikuinen paska tekee lapsia miettimättä ollenkaan ,että on kysymys toisen ihmisen elämästä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:35"]
Kohta maksat ulosottomiehelle elatusapuja...
[/quote]
En maksa. Aion pakottaa vaimoni ero tilanteessa sellaiseen sopimukseen, että minun ei tarvitse maksaa mitään tai nähdä kakaroita.
[/quote]
Mitenköhän tämä aivan käytännössä mahtaa sitten tapahtua?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:35"]
Kohta maksat ulosottomiehelle elatusapuja...
[/quote]
En maksa. Aion pakottaa vaimoni ero tilanteessa sellaiseen sopimukseen, että minun ei tarvitse maksaa mitään tai nähdä kakaroita.
[/quote]Lapsille on vain etu etteivät nää "isäänsä". Luultavasti ei pysty lapsillesi mitään hyvää antamaan. Itse en haluaisi olla kanssasi missän tekemisissä ja pitäisin lapsetkin kaukana sinusta. Senttiäkään en tuollaiselta limaniskalta haluaisi. Haluaisin vaan unohtaa koko ihmisen.
Ap:n lapsia käy sääli. Mieheni isä ei koskaan hoitanut lapsiaan, eikä miehellä ja sen siskoilla ole kenelläkään isänsä kanssa läheinen suhde, kylässä käydään kun on pakko ja väkinäistä se on. Nyt olisi kovasti lapsenlapsestaan kiinnostunut, mut mieheni on eri mieltä.
mun ex alkoi tosissaan joskus väittää että naisille lastenhoito on vaan luonnollisempaa ja ne haluaa mukamas itse tehdä kaiken. ehkä jotkut joo mutta minä en aio hankkia lapsia miehen kanssa joka ei osallistu yhdessä tehtyjen lasten hoitoon tai kasvatukseen. en vaan jaksaisi sitä taakkaa yksin. maailman epäreiluin väite tuo muutenkin. miehet vaan sluibailee kaikesta koska "biologia". haistakaa paska.
no onneksi on reiluja ja lapsista tykkääviä miehiäkin, näitä on omassa suvussa ihan todisteenakin.