Onko kaikki naiset kokeilleet anaaliseksiä?
Näin vaimo väitti ja kuitenkin kieltäytyi antamasta minulle koska hän on jo sen kokenut.
Kommentit (13)
Meillä nainen oli koittanut joskus, eikä tykännyt. Sain kuitenkin hänet suostuteltua ja nyt pyytää sitä noin kerran kuussa. Riippuu toteutustavasta todella paljon. Eka kerta meillä oli todella varovainen, olin vain vähän sisällä ja hoitelin klittaa vibralla. Kunnon lämmittelyt tietenkin kuuluivat asiaan.
Harva nainen taitaa olla nykyään analysoimatta.
Anaali on uusi vagina. Samoin rimming.
En ole kokeillut, enkä aio kokeilla. N20
Kyllä jokainen normaali nainen haluaa tietää miltä penis pyllyssä tuntuu.
N32
Oli niin pienimunanen että
Ei tuntunut miltään.
Kaikki uteliaat naiset, kuten minä, ovat varmaan kokeilleet. Ja monille, kuten minulle, se jäi kokeiluksi. Miksi tyytyä sekundaan, jos priimasta saa paremmat orkut? Sitä paitsi, miesystävällä on niin paksu, ettei kuulemma kukaan muukaan ole suostunut hänen kanssaan uusintaan. Sen sijaan nyt kutkuttaa ajatus, että joku ohutmunainen työntyisi b-rappuun kun minä ratsastan miesystävän paksun päällä. Saa nähdä, suostuuko miesystävä. Ja mistä se ohutmunainen löytyy?
En tietenkään tiedä kaikista naisista. Niin paljon en minäkään ehdi. No joo en ihan niin yleinen jätkä ole kuin aloitin. Kun puhutaan vuosien suhteista niin niitä on ollut neljä. Niistä kaksi halusivat myös kakkoseen. Yhden yön jutuista ja muutaman kerran jutuista en osaa edes laskea. Hyi mua.
Kerrotaan ny pervoille yksi kerta. Nain takaapäin ja liukkari oli siinä käden ulottuvilla. Laitoin sitä pepulle samalla kun panin. Aloin hiljalleen hieroa peukalolla siitä pepun kohdalta. tein sen hitaasti ja aloin painaa peukalon sinne kakkoseen. Nainen sai aika voimakkaan orkun mikä puristeli niin että laukesin itsekkin.
Vähän sen jälkeen sanoi se tuntui oikeastaan hyvälle. Sitten ihan pyysi voinko panna häntä joskus kakkoseen? Tietenkin lupasin että onnistuu. Kun niin tehtiin niin lämmittelin ensin kunnolla. Sanat laita paljon liukkaria muistan varmaan ikuisesti.
'Eka kerran jälkeen halusi sitä harvakseltaan. Sanoisin noin pari-kolme kertaa vuodessa. Hän ei muutenkaan ollut erityisen halukas. Lähinnä viikon joka kuukausi. siksi lähdin siitä suhteesta kun seksiä oli aivan liian vähän.
Muista en tiedä mutta minä olen ja nautin siitä kyllä.