Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteeseen kyllästynyt

Vierailija
09.12.2014 |

Takana 7 yhteistä vuotta, 2 lasta ja avioiduttukin ollaan. Olen nainen tässä suhteessa. Ja olen niiiiiin tylsistynyt. Mieheni on muuttunut elämän suhteen nauravasta luonteesta ammattivalittajaksi. Seksi on tylsää. Ollaan pikemminkin kämppiksiä kuin rakastavaisia. Arki hoituu rutiinilla ja työnjako on selvä. Mies on hyvä isä. Toki voisi olla aktiivisempi lasten kanssa, illat menee miehellä omissa maailmoissa puhelimella näpläten. Kun lapset nukkuu, silloin EHKÄ vonkaa. Miten sen kipinän saisi takaisin, loppuelämää ja parisuhdetta kuitenkin edessä vielä sen 50 vuotta. Ollaan molemmat alle 30 v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin keskustelu läpi miehen kanssa ja listattiin paperille kummankin toiveita parisuhteessa. Sitten alettiin toteuttaa niitä. Ihan pieniäkin juttuja, esim että käydään yhdessä kävelyllä, halataan, sanotaan että rakastan sinua. Arjen kiireessä meillä oli unohtunut monet jutut, muka aina oli liian kiire. Seksikin paranee kun toista huomioi muutenkin.

Vierailija
2/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..minun (ex) mieheni oli juuri tuollainen kun kuvioissa oli toinen nainen! Aikani ihmettelin muuttunutta miestä ja jatkuvaa puhelimen räpläystä, "poissaolevaa" olemusta jne. Ero tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt mieleen vihkipapin sanat: avioliitto on tehtävä.. Eli että sen eteen pitää tehdä töitä. Parisuhde ei pysy kasassa itsestään. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Mutta aina voi korjata, jos on tahtoa.

Vierailija
4/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
5/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö herätä mitään ajatuksia? -ap

Vierailija
6/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelun paikka.

Vierailija
7/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ei sais antaa lässähtää. Nyt sitten yhdessä remppaamaan suhdetta kuntoon. Minäkin ehdotan vakavaa keskustelua. Siinäkin tapauksessa että päättäisitte erota. Asiat pitää silti selvittää.

Vierailija
8/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte tehdä paljonkin. Aloita sinä. Keksi jotain suhteenne piristykseksi. 

Vierailija
9/9 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman haluaisin tietää. Ollaan oltu kohta vasta 3 vuotta yhdessä ja nyt jo haluan erota. Mies ei kans muuta tee kun räplää puhelinta 24/7 ja vain omat jutut kiinnostaa. Ei siis kuuntele minua ikinä tai muutenkaan huomioi. Seksi kelpaa todella harvoin ja ei ikinä minun aloitteesta. Ei muuta tee kans ku valita, esimerkiksi jos satun jäämäänkin kotia mutta silti itse on työtön.