Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa 11-v tytölle jolla on kaikkea ?

Vierailija
05.09.2006 |

tekisi mieli ostaa omalle tytöllt jotainkivv 11 v lahjaksi mutta lelut eivät enää kiinosta ja hänellä on kaikkia mitä voisi ostaa (sukset, lumilauta,uusi polkupyörä, Mp3 soitin, stereot jne)

Ehdotuksia !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku harrastusjuttu?

nintendo ds ja peli?

Vierailija
2/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jos mahdollista niin vietä mukava päivä hänen kanssaan kotipaikkakunnallasi tai lähikaupungissa. Tai vielä parempi olis viikonloppu esim vieraassa isossa kaupungissa tai esim risteily Tukholmaan/Tallinnaan.

Sellasta mukava äiti-tytär päivää. Syömässä käyntiä, jossain leffassa/teatterissa, shoppailemassa, kampaajalla, harrastukseen liittyvässä esim yhdessä ratsastamassa, kylpylässä tms.

Itse ainakin rakastin tuollaisia lahoja tuon ikäisenä. Kun oli jo kaikkea, niin parasta oli päästä mutsin tai/ja faijan kanssa huvittelemaan ja viettämään aikaa heidän kanssaan ja silti tehden jotain mukavaa ja joka oli suunnattu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikerta tai joku muu nuorten lehti, ihohoitotuoteita (Nivea Young, esim), kylpyvaahto, Kynsienhoitosetti, leffalippuja, CD tai lahjakortti suosikkimusiikin ostamiseen, suosikkiravintolan lahjakortteja (Rax, McDonalds, Hese mistä nyt sattu pitämään), käsilaukku, lahjakortti vaateiden ostamista varten (saa esim. H&M:sta, KappAhlista yms)

Näistä meidän tyttö pitäisi...

Vierailija
4/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lähdet tyttäresi kanssa esim shoppailemaan jolloin voi itse valita jotain mitä haluaa/tarvitsee,sitten syömään ja sen jälkeen leffaan

Tein itse näin oman 11v tytön kanssa ja tykkäs kovasti=)

Vierailija
5/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tytär päivä/ilta/viikonloppu olisi tosi hieno juttu.

Vierailija
6/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo shoppailemaanlähtö eri kaupunkiin kuulostaa hyvältä, täällä Oulussa kun ei ole juuri mitään kauppoja. Ikävä vaan on se että täältä ei pääse suoraan Köpikseen tai Tukholmaan joten pitäisi lentää Helsingin kautta ja se tulee kyllä liian kalliiksi kun Oulu-Helsinki väli maksaa enemmän kuin Helsinki-Köpis... MUtta jos tulemmekin Helsinkiin siellä kun on Zara, Blippo ja muita teinejä kiinnostavia liikkeitä

Vierailija
7/7 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tykkäsi tosi paljon siitä että kampaajalla tehtiin jotain muutakin kuin leikattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä